adexo3
۱۱۴۷۲۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش رمزآلود رحمتی به اخراج از پدیده

سیدمهدی رحمتی با انتشار یک استوری مبهم به خبر اخراجش از تیم مشهدی واکنش نشان داد.

برترین‌ها: سرمربی تیم پدیده سابق و شهرخودروی فعلی، با بازگشت حمیدوای به این تیم، از سمت خود کنار گذاشته شد.

رحمتی در یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق واکنش نشان داد:

واکنش رمزآلود رحمتی به اخراج از پدیده

به نقل از طرفداری؛ جلسه امروز صبح کمیته تامین نظم و امنیت استانداری خراسان به سود فرهاد حمیداوی تمام شد و احسان اصولی به عنوان رئیس هیات فوتبال مشهد موظف شد پدیده را به فرهاد حمیداوی برگرداند اما انگار این پایان ماجرا نیست.

فرهاد حمیداوی و همراهانش که از هفته گذشته اعلام کرده بودند با حکم قضایی شهرخودرو را از هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان پس می گیرند، هفته گذشته در تهران با علیرضا منصوریان و محمدرضا مهاجری مذاکره کردند و امروز نیز بعد از برگزاری جلسه در استانداری و اعلام این خبر که مالکیت شهر خودرو یا همان پدیده به حمیداوی برگردانده شده، نزدیکان مالک شهر خودرو از کنار گذاشته شدن سید مهدی رحمتی سرمربی این تیم با وجود داشتن قرارداد خبر دادند اما در حالی که خبر کنار گذاشته شدن رحمتی از طریق رسانه‌ها منتشر شده، مهدی رحمتی دقایقی پیش در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک متن را به اشتراک گذاشت و نوشت همه چیز به نفع من در جریان است.

ماجرا از این قرار است که امروز یک جلسه در فدراسیون فوتبال با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شده و فدراسیون در جریان اتفاقات جلسه مشهد قرار گرفته است. اگر چه حکم قضایی تعیین کرده مالکیت شهر خودرو باید به فرهاد حمیداوی برگردانده شود اما گویا کمیته تامین امنیت و نظم استانداری اعلام کرده حمیداوی برای جلوگیری از تکرار اتفاقاتی که فصل قبل برای نماینده فوتبال مشهد رقم خورد و شرایط این باشگاه را در جریان لیگ برتر فاجعه گونه کرد، باید تضمین بدهد. حمیداوی تنها در صورتی می‌تواند به عنوان مالک شهر خودرو در لیگ برتر فعالیت کند و اداره تیم را مجدداً بر عهده بگیرد که ضمانت های مالی لازم را در اختیار مسئولان قرار بدهد. گویا همین پیش‌شرط باعث شده مهدی رحمتی مدعی شود همه چیز به نفع او در جریان است.

از مشهد خبر می‌رسد اگر حمیداوی نتواند این ضمانت ها را در اختیار مسئولان قرار بدهد باشگاه پدیده همچنان به همان شیوه چند ماه گذشته اداره خواهد شد. سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی با پدیده قرارداد دارد و اگر شرایط طبق روال قبلی باشد، او به فعالیت خود در مشهد ادامه خواهد داد. چیزی که تقریباً قطعی به نظر می رسد این است که رحمتی و تیم حمیداوی نمی توانند با هم همکاری کنند اما خیلی ها در مشهد به حمیداوی گفته اند حتی اگر به عنوان مالک شهر خودرو برنده دعوا شد بهتر است رحمتی را در تیم حفظ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج