۱۱۴۷۶۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چینی: استقلال باید چند مهره کلیدی جذب کند

پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایط این روز‌های آبی‌پوشان گفت: استقلال در نقل و انتقالات، ورودی و خروجی‌هایی داشته، اما باید چند مهره کلیدی بگیرد تا بتواند به آنچه می‌خواهد، برسد.

ایرنا: پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایط این روز‌های آبی‌پوشان گفت: استقلال در نقل و انتقالات، ورودی و خروجی‌هایی داشته، اما باید چند مهره کلیدی بگیرد تا بتواند به آنچه می‌خواهد، برسد. علی چینی افزود: وضعیت نقل و انتقالات به صورتی است که هر تیم و باشگاه به دنبال منافع خود است و هر چه توان مالی بهتر باشد بدون شک کار هم ساده‌تر است. استقلال مانند تیم‌های صنعتی نیست که پول زیاد داشته باشد و هر بازیکنی که می‌خواهد در این تیم توپ بزند باید بداند اول عشق و علاقه و مسایل مالی در مرحله دوم قرار دارد.

وی ادامه داد: در این چند روز بازیکنانی آمدند و رفتند. سیاوش یزدانی قراردادش را به مدت ۲ فصل تمدید کرد. عارف آقاسی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال فولاد هم با قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست، او سابقه بازی در تراکتور را هم دارد، از سویی دیگر آرش رضاوند نیز ۲ فصل دیگر با تیم تمدید کرده و این روند ادامه دارد اما از آن سو بازیکنی مثل مهدی قایدی را از دست دادیم که مهره خوب و کلیدی بود و باید برای پر کردن جای خالی او، مهره‌های کلیدی جذب کنیم تا تیم در ادامه راه دچار مشکل نشود.

بازیکن اسبق استقلال تهران یادآور شد: دیدار مهمی برابر الهلال در ۲۲ شهریور پیش رو داریم که باید از آن سربلند بیرون بیایی. زمان زیادی باقی نمانده و باید حواسمان به این بازی باشد. آنچه در مورد نقل و انتقالات باید مورد توجه قرار گیرد این است که هنوز زمان داریم اما در یکی دو روز آینده باید چشم انتظار خبرهای خوبی باشیم تا دل هواداران و عاشقان واقعی استقلال خوش باشد.

چینی ادامه داد: صحبت هایی از حضور برخی بازیکنان مانند سروش رفیعی، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد هم است اما باید دید در روزهای آینده چه خواهد شد. استقلال تیم بزرگی است اما مانند تیم‌های صنعتی پول ندارد. هر بازیکنی که به این تیم بیاید باید بداند اینجا اول عشق است و مسایل مالی در مرحله دوم قرار داد اما در همین جا افراد برای خود اسم و رسم پیدا می‌کنند؛ استقلال خانه‌ای است که بسیاری از افراد از آن به همه چیز رسیدند.

مربی اسبق استقلال همچنین خاطر نشان کرد: مهدی قایدی مهره کلیدی بود اما رفتن او بدون شک بار مالی برای استقلال خواهد داشت و می‌توانند از فروش او بسیاری از مشکلات را حل کنند، در مورد سایر قراردادها اطلاعی ندارم اما امیدوارم این شرایط به سود باشگاه باشد و تیم بتواند در مسیر درست حرکت کند.

پیشکسوت استقلال گفت: برای موفقیت این تیم همه باید متحد شوند، از مدیریت گرفته تا کادر فنی و هواداران تا استقلال به آن جایی که شایسته است، برسد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا در پایان با اشاره به مسابقات جهانی پیش رو هم تصریح کرد: قرار است در سال ۲۰۲۲ مسابقات جهانی در فرانسه برگزار شود که بر همین اساس برنامه‌های تمرینی خود را به فدراسیون ارائه کردیم. با توجه به این که همه بازیکنان ما واکسینه شدند مشکلی در برگزاری اردوها نداریم. قبل از کرونا تیم خوبی را بسته بودیم و در شرایط مطلوبی قرار داشتیم و به دلیل کرونا همه چیز متوقف شد. الان این آمادگی وجود دارد تا کار خودمان را دوباره آغاز کنیم و هدفمان این است در رقابت‌های جهانی پیوند اعضا روی سکو برویم و افتخاری دیگری را برای ایران رقم بزنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج