۱۱۴۸۵۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخشان: باید به سلیقه اسکوچیچ احترام گذاشت

حمید درخشان کاپیتان اسبق تیم ملی گفت: فهرست اعلام شده از سوی کادرفنی بدون ایراد نیست اما باید به سلیقه اسکوچیچ احترام گذاشت.

خبرورزشی: حمید درخشان کاپیتان اسبق تیم ملی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی در آستانه بازی با سوریه به خبر ورزشی گفت: ما خیلی دیر کارمان را شروع کردیم این در حالی است که همه رقبا اردوهای خوبی را برگزار کردند و به نوعی آماده بازیهای انتخابی جام جهانی در مرحله نهایی هستند. فاصله کمی به بازی با سوریه داریم و نمی‌دانم کادرفنی چطور می‌خواهد یک هفته ای تیمی سرحال و قبراق را آماده مسابقات کند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس همچنین گفت: فهرست تیم ملی مربوط به سرمربی تیم است و سرمربی هم سلایق خودش را دارد. به اعتقاد من باید اجازه دهیم تیم ملی با همین ترکیب کار خودش را انجام دهد و اگر ضعف‌هایی را مشاهده کردیم دلسوزانه بیان کنیم. با این وجود من فکر می‌کنم سوریه بسیار آماده و سرحال به مصاف ایران می‌رود و امیدوارم در بازی خانگی بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

درخشان گفت: متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا بدترین برنامه‌ریزی را برای رقابت‌های انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا داشته چرا که به فاصله کمتر از یک هفته بازیکنان تیم ملی باید در قالب تیم‌های باشگاهی خود همچون استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند و با این برنامه فشرده بازیکنان ملی پوش ما تحت فشار شدید قرار می‌گیرند و دچار خستگی زودرس می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج