۱۱۴۹۵۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقال زوری؛ حتی یونایتد هم رونالدو را نمی‌خواست!

منچستریونایتد تمایل چندانی به خرید کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس نداشته است.

ورزش سه: در حالیکه روز جمعه به نظر می رسید انتقال رونالدو به منچسترسیتی قطعی شده، این بازیکن بعد از ۱۳ سال برای بازگشت به باشگاه سابق خود به توافق رسید. حالا نشریه منچستر ایوینینگ نیوز نیز مدعی شد باشگاه منچستریونایتد قصد نداشته در تابستان امسال کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد، اما به دلیل اینکه نمی توانست شاهد حضور او در ترکیب منچسترسیتی باشد، برای خرید این ستاره پرتغالی اقدام کرد.

در واقع تا قبل از مطرح شدن شایعات توافق رونالدو با سیتیزن ها، مدیران یونایتد برنامه ای برای خرید این ستاره پرتغالی نداشتند و روز جمعه همه چیز تغییر کرد. بعد از قطعی شدن تصمیم کریستیانو رونالدو مبنی بر جدایی از یوونتوس، سیتی تنها باشگاهی بود که به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده بود.

هنگامی که به نظر می رسید این ستاره پرتغالی آماده انتقال به ورزشگاه اتحاد و بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا است، مدیر یونایتد وارد عمل شده و رونالدو را خیلی سریع به خدمت گرفتند.

در واقع این باشگاه نمی توانست با این واقعیت کنار بیاید که رونالدو راهی تیم رقیب شود و گلیزرها از عواقب احتمالی امضای قرارداد این بازیکن با سیتی می ترسیدند. گروه مالکان شیاطین سرخ در سال های اخیر نیز بارها مورد عتاب هواداران یونایتد قرار گرفته و تصور می کردند رفتن رونالدو به سیتی فشار روی هیئت مدیره باشگاه را افزایش خواهد داد.

در واقع این انتقال در شرایطی رخ داد که مدیران یونایتد و اوله گونار سولسشر از گزینه های ترکیب هجومی خود رضایت داشته و نیازی به خرید جدید آنهم با این دسستمزد سنگین و پرداخت رقم هنگفت ۴۸۰ هزار پوند در هفته نمی دیدند. به تازگی قرارداد ادینسون کاوانی تمدید شده، آنها در همین تابستان جیدون سانچو را با ۷۳ میلیون پوند از دورتموند به خدمت گرفته بودند و در واقع به نظر خط حمله یونایتد تکمیل بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج