۱۱۴۹۷۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امیری: برگزاری بازی‌ها در ایران به سود ماست

هافبک تیم پرسپولیس معتقد است که وقتی پای جام جهانی در میان باشد، همه مشکل‌ها آسان می‌شود.

ورزش سه: وحید امیری پس از درخشش در لیگ بیستم با پیراهن پرسپولیس، جزو ۲۷ بازیکنی است که اسکوچیچ برای دو بازی حساس مقابل سوریه و عراق به تیم ملی دعوت کرده است. او در گفت و گوی تلفنی که با برنامه فوتبال برتر داشت، استفاده دوباره از شرایط میزبانی را به نفع ایران دانست. صحبت های امیری را در ادامه می خوانید:

وقتی پای جام جام جهانی در میان باشد مشکلات آسان می شود

بازیکنان لژیونر کم کم در حال اضافه شدن هستند. متاسفانه در چند روز گذشته واقعا شرایط خیلی برای ما سخت بود چون اعضای کادر فنی به کرونا مبتلا شده بودند. واقعا شرایط اینجا، شرایط نرمالی نیست و دائم در اتاق هایمان هستیم. ولی وقتی پای جام جهانی در میان باشد، همه مشکل ها برایمان آسان می شود.

باید مواظب باشیم که کرونایی نشویم

می دانیم که بازی های خیلی سختی داریم و باید با تمام توان و تمرکز ظاهر شویم و به بهترین نحو ممکن از خودمان مراقبت کنیم. هر کدام از بچه ها به این ویروس مبتلا شوند، کل تیم را درگیر خواهند کرد. با وجود این شرایط چه در اردوی اول و چه در اردویی که از امروز شروع شد همه چیز خیلی روی نظم و انضباط هست و امیدوارم که این شرایط تداوم داشته باشد و اشتباهات و خطاهای دور قبل را مرتکب نشویم.

نتوانسته ایم آنالیز خوبی روی سوریه داشته باشیم

فعلا به صورت لفظی یکسری اطلاعات کسب کردیم ولی متاسفانه با این اتفاقی که برای سرمربی تیم ملی افتاده هنوز نتوانسته ایم آنالیز خوبی روی سوریه داشته باشیم. البته ما همین چند ماه پیش با سوریه بازی کردیم و می دانیم که شرایط نسبت به آن بازی خیلی فرق کرده است. می دانیم که بازی راحتی نیست. بازی در ایران برگزار می شود و این خیلی به سود ماست. امیدوارم که هر چه زودتر کادر فنی تکمیل شود و انشالله با هدایت آقای اسکوچیچ بتوانیم یک شروع خوب داشته باشیم.

در کشور خودمان راحت تر هستیم

به نظر من این یک نکته خیلی مثبت بود. در مرحله قبل به ناحق بازی های ما را در کشور دیگری برگزار کردند. این نشان می دهد که با درایتی که فدراسیون داشته توانستند میزبانی را بگیرند. در کشور خودمان راحت تر هستیم. شرایط ریکاوری و هتلی که در آن حضور داریم همه به نفع ماست و امیدوارم که بتوانیم با سه امتیاز و شروع خوب دل مردم را شاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج