اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۹۷۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میرزاپور: با افتخار در خدمت تیم ملی هستم

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی قدرت اول آسیاست و بازیکنان خوبی داریم اگر مغرور نشویم و بازیکنان با انگیزه و تمرکز تمرین کنند صعود دوباره به جام جهانی دور از دسترس تیم ملی نیست

خبرگزاری فارس: ابراهیم میرزاپور در مورد فهرست نهایی اعلام شده تیم ملی و بازی با سوریه و حضورش به عنوان مربی دروازه بان های در کادرفنی تیم ملی توضیحاتی داده که در ادامه می خوانید:

*کادرفنی در ابتدا شماری از بازیکنان شاغل در لیگ برتر را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که در نهایت ۱۰ بازیکن از لیگ برتر در فهرست نهایی باقی ماندند و سایر نفرات، بازیکنان لژیونرها هستند. لژیونرهایی شرایط خوبی دارند، هرچنددر فهرست تیم ملی می شد نفرات بیشتری از لیگ برتر دعوت کرد. با این حال باید به انتخاب سرمربی تیم ملی احترام گذاشت و همه از تیم ملی حمایت کنیم تا به موفقیت برسد.

*نخستین مسابقه در هر تورنمنتی اهمیت خاصی دارد و پیروزی در اولین بازی از نظر روحی و روانی هم خیلی به تیم کمک می‌کند. البته نباید سوریه دستکم بگیریم. در چند سال اخیر دو بار تیم سوریه را شکست داده‌ایم اما بازی پنجشنبه شرایط متفاوتی دارد. سوریه هم بازیکنان با کیفیتی دارد و آنها نیز انگیزه زیادی برای صعود به جام جهانی دارند و اصلا حریف ضعیفی نیستند. با این حال تیم ملی ما هم اولین تیم آسیاست و بازیکنان لژیونری داریم که در تیم‌های خوب اروپایی بازی می‌کنند.

* در مرحله قبل هم در بحرین تیم ملی بدون بازی تدارکاتی به مصاف حریفان رفت که موفق شد. اکنون خیلی از ملی پوشان همان نفرات قبل هستند که با هم بودند و درک متقابلی از یکدیگر دارند. شاید بخاطر شرایط کرونا و اینکه رفت و آمد بازیکنان لژیونر در این وضعیت سخت می‌شد تیم ملی بازی تدارکاتی نداشت.

* تیم ملی ما قدرت اول آسیاست و بازیکنان خوبی داریم اگر مغرور نشویم و بازیکنان با انگیزه و تمرکز تمرین کنند صعود دوباره به جام جهانی دور از دسترس تیم ملی نیست.

* ابتدا باید از حُسن نیت و اعتماد اسکوچیچ و مجموعه فدراسیون فوتبال به خودم تشکر کنم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را بدهم. روز گذشته با من تماس گرفته و گفتند این مشکل برای ملادن پیش آمده و به همین دلیل از من خواستند در اردوی تیم ملی حاضر شوم. برای هر بازیکن یا مربی افتخار است که در خدمت تیم ملی کشورش باشد و بتواند به آن کمک کند. من هم با افتخار در خدمت تیم ملی خواهم بود و هر کمکی از دستم بربیاید دریغ نمی‌کنم.

*ابتدا باید به نیازمند، عابدزاده و بیرانوند تبریک بگویم زیرا حضور در فوتبال اروپا و در لیگ‌های این قاره بازی کردن کار خیلی سختی است. آنها با شایستگی به اروپا رفتند و امیدوارم آنجا هم موفق بوده و بتوانند در بهترین‌ تیم‌های اروپایی بازی کنند.

*شروع هر تورنمنتی سخت است و در فوتبال هم بازی آسان نداریم زیرا همه تیم‌ها برای کسب بهترین نتیجه تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنند. سوریه هم توانسته به دور نهایی انتخابی جام جهانی صعود کند و به همین دلیل تیمی خوب و قوی است. اولین بازی در هر تورنمنت و رقابتی هم سخت‌ترین و حساس‌ترین مسابقه است و نتیجه‌گیری در آن می‌تواند در ادامه روند تیم تاثیر به سزایی داشته باشد. خدا را شکر بیشتر بازیکنان تیم ملی هم باتجربه هستند و می‌دانند این مسابقات چه حساسیتی دارد. با توجه به تمرکز و انگیزه شان هم می توانند هر حریفی را شکست بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج