adexo3
۱۱۵۰۱۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمله رئیس لالیگا به PSG پس از ماندنی شدن امباپه

خاویر تباس پس از اینکه پی اس جی پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی رئال برای کیلیان امباپه را رد کرد، به انتقاد از این باشگاه پرداخت.

ورزش سه: همانطور که پیش بینی می شد، سران پی اس جی حاضر نشدند به پیشنهادات رئال برای کیلیان امباپه پاسخ بدهند و در نهایت ستاره جوان فرانسوی یک فصل دیگر نیز ماندنی شد.

رئال ابتدا پیشنهادی ۱۶۰ میلیون یورویی را ارائه داد. سپس این پیشنهاد به ۱۷۰ + ۱۰ میلیون یورو تغییر کرد و دیشب نیز پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی را ارائه داد در حالی که هیچکدام نتوانستند نظر مسئولان باشگاه پاریسی را تغییر دهند. امباپه تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و مشخص نیست که در نهایت تمدید خواهد کرد یا فصل بعد رایگان به رئال می پیوندد.

این در حالی است که پی اس جی اشرف حکیمی، لیونل مسی، سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم، نونو مندس و جیجو دوناروما را به خدمت گرفت. هرچند پی اس جی تنها برای حکیمی و مندس متحمل هزینه شد ولی تقریبا همگی دستمزدی بالا دریافت می کنند.

خاویر تباس پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی و در انتقاد از موضع سفت و سخت پی اس جی در مورد امباپه و خریدهای این تیم توئیت کرد:« باشگاه های وابسته به دولت(پی اس جی و سیتی) به اندازه سوپرلیگ برای اکوسیستم فوتبال اروپا خطرناک هستند. از سوپرلیگ انتقاد می کردیم چون باعث ویرانی فوتبال اروپا می شد و به همان اندازه هم منتقد پی اس جی هستیم. بیش از ۳۰۰ میلیون یورو خسارت به خاطر کووید۱۹، کاهش ۴۰ درصدی درآمدهای حق پخش تلویزیونی در فوتبال فرانسه ولی بیش از ۵۰۰ میلیون یورو بودجه برای پرداخت دستمزدها؟ غیر قابل دفاع است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج