جاباما
۱۱۵۱۱۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

موراتی: مورینیو بر سری A سلطه خواهد داشت

رئیس پیشین باشگاه اینتر معتقد است که آقای خاص در فصل جاری با تیم رم بر سری A ایتالیا سلطه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: ماسیمو موراتی در گفت‌‌وگو با روزنامه ایتالیایی «ایل‌مساجرو» چاپ رم درباره بازگشت ژوزه مورینیو به سری A که سابقه فتح سه‌‌گانه ایتالیا و اروپا را با اینتر دارد، گفت: برای مورینیو خوشحالم که به سری A بازگشت، این فرصتی فوق‌العاده برای او و هواداران رم است. ژوزه مربی‌ای است که اعتماد به نفس بالایی به بازیکنانش می‌دهد و مطمئن هستم که همه صبح خوشحال از خواب بیدار می‌شوند. مورینیو چنین تأثیری دارد و او گزینه مناسبی برای سرمربیگری رم است. مورینیو همیشه می‌خواهد پیروز باشد، کاری که همیشه کرده است. او حالا خوشحال و پرانرژی است.

وی همچنین درباره شانس مورینیو با رم برای قهرمانی در سری A اظهار داشت: فکر نمی‌کنم مورینیو درباره قهرمانی صحبت کند چون می‌داند که چقدر اوضاع پیچیده است، اما هدفی غیرممکن نیست. مورینیو به قهرمان شدن رم باور دارد و می‌خواهد آن را انجام دهد. فکر نمی‌کنم ژوزه خودش را به تلاش برای کسب جایگاه سوم یا چهارم محدود کند.

رئیس پیشین باشگاه اینتر همچنین در تمجید از سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا که در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ آتزوری را به قهرمانی رساند، خاطرنشان کرد: مانچینی مربی خیلی خوبی است. به قهرمانی رساندن ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ دستاورد بزرگی بود. او مرد بااستعدادی است. به عنوان مربی او یاد گرفته که بر احساساتش مسلط شود، او حالا این کار را همیشه می‌کند و درست حرف می‌زند.

موراتی همچنین درباره مقایسه رمِ تحت‌هدایت مورینیو و اینترِ تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی تأکید کرد: من اینتر را دوست دارم، اما رم... ما در موردش نمی‌خواهیم صحبت کنیم. به اعتقاد من بازگشت مورینیو به سری A جالب‌ترین رویداد لیگ جدید است. در سری A حالا مربیان خوب زیادی هستند که تقاوت را رقم خواهند زد. کدامیک بر لیگ سلطه خواهد داشت؟ مورینیو!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج