adexo3
۱۱۵۱۸۶۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پین آمد، مذاکره با بازیکنان خارجی ادامه دارد

هواداران استقلال طی این چند روز انتقاد‌های گسترده‌ای را نسبت به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال وارد دانسته و با انتقاد از رویه این دو مرجع و اظهارات متناقض و یک‌بام و دوهوای آن‌ها درخصوص جذب بازیکن خارجی توسط باشگاه استقلال، جذب نشدن بازیکنانی مثل شیمبا را به گردن سازمان لیگ انداخته و این‌طور عنوان کردند که با بهانه‌های واهی در ابتدا جلوی جذب شیمبا گرفته شد.

فرهیختگان: گابریل پین، مربی ایتالیایی استقلال که تا پیش از این به‌صورت غیررسمی به فرهاد مجیدی مشاوره می‌داد و برسر انتقال او به جمع آبی‌پوشان اتفاقات و موانع زیادی رخ داده بود سرانجام دوشنبه‌شب خود را به اردوی استقلالی‌ها در دبی رساند تا برای دیدار مقابل الهلال کنار دست فرهاد مجیدی قرار گرفته و با تفکراتش او را همراهی کند و کادر مجیدی هم که با جدایی دستیاران خالی شده تا حدی تکمیل شود.

این درحالی است که طی روزهای گذشته و با وجود برداشته شدن قانون منع قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی به این دلیل که باشگاه استقلال در دادگاه عالی ورزش پرونده باز دارد شایعاتی مبنی‌بر منع قرارداد با گابریل پین توسط استقلالی‌ها شنیده می‌شد که درنهایت محمودزاده رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ با اعلام این موضوع که باشگاه استقلال موردی برای منع قرارداد با خارجی‌ها نخواهد داشت این مجوز را صادر کرد تا پین بتواند برای فصل آینده مجیدی را همراهی کند. بنابراین این مربی ایتالیایی با استقلالی‌ها به تهران باز خواهد گشت تا ضمن همراهی این تیم در فصل بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر امور اداری برای گرفتن مجوز حضور روی نیمکت استقلال را طی کند.

نکته قابل‌توجه اینکه بعد از دیدار با الهلال استقلالی‌ها وارد فاز دوم نقل‌وانتقالات می‌شوند و علاوه‌بر جذب یکی، دو سهمیه زیر ۲۱سال داخلی، مذاکرات خود را با چند گزینه خارجی در خطوط حمله و میانی ادامه می‌دهند تا بتوانند هرچه سریع‌تر برای رقابت‌های لیگ این بازیکنان را به جمع خود اضافه و کمبودهای خود در این پست‌ها را برطرف کنند هرچند بازیکنان جدید دیگر نمی‌توانند در رقابت‌های آسیایی درصورت برتری مقابل الهلال و صعود به مرحله بعدی، این تیم را همراهی کنند.

نکته دیگر اینکه هواداران استقلال طی این چند روز انتقادهای گسترده‌ای را نسبت به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال وارد دانسته و با انتقاد از رویه این دو مرجع و اظهارات متناقض و یک‌بام و دوهوای آنها درخصوص جذب بازیکن خارجی توسط باشگاه استقلال، جذب نشدن بازیکنانی مثل شیمبا را به گردن سازمان لیگ انداخته و این‌طور عنوان کردند که با بهانه‌های واهی در ابتدا جلوی جذب شیمبا گرفته شد و بعد از تمدید قرارداد این بازیکن با فولاد، ناگهان دوباره مجوز جذب بازیکن خارجی برای استقلال آن‌هم دقایقی قبل از بسته شدن فهرست نهایی برای ارسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌منظور حضور در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صادر شده که این اتفاق، حکم نوشداروی بعد از مرگ سهراب را داشته و دیگر چندان به‌کار این تیم نمی‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج