adexo3
۱۱۵۱۸۷۵
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

برهانی: مقابل الهلال دنبال معجزه می‌گردیم

آرش برهانی از وضعیت باشگاه استقلال بشدت گله‌مند است.

ایران ورزشی: آرش برهانی از وضعیت باشگاه استقلال بشدت گله‌مند است. شماره ۹ سابق باشگاه استقلال که این روزها در قامت سرمربی امید‌ها به استقلال کمک می‌کند امیدوار است در بازی با الهلال عربستان معجزه‌ای رخ دهد تا شاید استقلال از این مهلکه عبور کند. برهانی اوضاع کنونی را هرگز به نفع استقلال نمی‌داند.

زمان زیادی تا بازی با الهلال باقی نمانده و متأسفانه استقلال در شرایطی مقابل رقیب سنتی‌اش در آسیا قرار می‌گیرد که از در و دیوار حاشیه می‌بارد.

خودم هم نمی‌دانم چرا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. واقعاً نگرانم و مضطرب. یک باشگاه با این عظمت نباید برای بازیکنانش مشکل خروجی و اینطور مسائل پیش بیاید. واقعاً نگران‌کننده است و من امیدوارم فقط بتوانیم با غیرت ایرانی از سد الهلال بگذریم چون راه دیگری نیست و آنقدر خبرهای بد و نگران‌کننده شنیدیم که نمی‌توانیم حساب آنچنانی روی این بازی باز کنیم. تیم ما برای بردن الهلال نیاز به یک معجزه بزرگ دارد و امیدوارم این اتفاق در بازی مهم هفته بعد رخ دهد. شخصاً خیلی نگران تیم هستم و تا امروز شرایط استقلال را این اندازه نگران‌کننده ندیده بودم.

خودت هم سابقه گلزنی به الهلال عربستان را داری. حتی در خانه حریف هم دروازه الهلال را باز کردی. یادمان هست در فصلی که استقلال به جمع چهار تیم آسیا رفت تو خیلی برای آن تیم زحمت کشیدی.

استقلال چشم و چراغ فوتبال آسیاست اما چند سالی است از خودش فاصله گرفته و دیگر هیبت گذشته را ندارد. در آن سال ما تیم بسیار خوبی بودیم و همه‌چیز سر جای خودش قرار داشت. همه می‌دانستیم باید چه کار کنیم، اما الان بازیکن به فرودگاه می‌رود و تازه متوجه می‌شود ممنوع‌الخروج است. این اتفاقات زیبنده باشگاه بزرگی همچون استقلال نیست.

آن زمان ما ۱۰ روز قبل از اینکه به رقابت‌های آسیایی برویم می‌دانستیم ممنوع‌الخروج هستیم یا نه. اگر مشکلی بود، مثلاً بدهی یا مشکل مالیاتی، در فرصت باقی‌مانده برای رفع آن اقدام می‌کردیم. همه کارها را هم مسئولان باشگاه با روابط خوبی که داشتند انجام می‌دادند، اما متأسفانه الان شرایطی ایجاد شده که بازیکن پای پرواز از سفر جا می‌ماند و این صورت خوشی برای باشگاه بزرگی مانند استقلال ندارد. من نمی‌دانم این مشکلات کی حل می‌شود اما امیدوارم به‌سرعت شاهد بهبود اوضاع و احوال استقلال باشیم و اجازه ندهیم بیش از این تیم وارد حاشیه شود.

در وضعیت کنونی چه پیش‌بینی می‌توانی از بازی حساس 22 شهریور با الهلال داشته باشی؟ آیا احتمال پیروزی وجود دارد؟

انسان به امید زنده است و ما هم بازیکنان خوب و مستعدی در تیم داریم. خوشبختانه آقای پین هم به استقلال اضافه شده و این خبر امیدوارکننده‌ای است که از امارات به گوش ما رسیده است. حقیقت این است که استقلال وضعیت خوبی در روزهای اخیر نداشته و اگر بخواهم صادقانه پاسخ این سؤال را بدهم باید اعتراض کنم که اوضاع ما خوب نیست. با این حال من دل بسته‌ام به غیرت بچه‌ها تا در این بازی کاری کنند که شاید کمتر کسی توقع‌اش را دارد.

یادم می‌آید همین تیم الهلال وقتی با ما بازی داشت می‌ترسید اما الان شرایطی ایجاد شده که آنها با شنیدن خبرهای باشگاه ما واقعاً ترس‌شان ریخته است. مدیران باشگاه نباید اجازه می‌دادند فضای تیم برهم بریزد. البته بازیکنان هم مسئول هستند و مثلاً در مورد ممنوع‌الخروجی هم بازیکن باید پیگیر کار خودش باشد. به هر حال الان وقت اعتراض نیست. باید برای بهتر شدن اوضاع تیم دعا کنیم. امیدوارم بهترین نتیجه در امارات رقم بخورد و استقلال به‌رغم تمام حواشی که درگیرش بوده برنده از میدان خارج شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معجزه نمی خواهیم..فقط.اگرامکان.دارد
      مجیدی.را باید.بردارند.مجیدی.استقلال
      نابود میکند.ازپیشکسوتها.وهواداران
      بایدکاری کند.مجیدی استعفا.دهد

      پاسخ ها

      • هم وطن

        بسی جای تعجب!

    • بدون نام!

      یعنی تیم اول از عهده تیم دوم گروه بر نمی آید؟؟؟!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج