جاباما
۱۱۵۵۷۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عالیشاه: برای حضور هواداران لحظه‌شماری می‌کنیم

کاپیتان دوم پرسپولیس از انگیزه‌های این تیم برای عبور از الهلال و دستیابی به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

ورزش سه: امید عالیشاه درباره تقابل این تیم برابر الهلال در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان گفت: تمرینات ما شروع شده و کادرفنی ما مسلما حریف را آنالیز کرده و تدابیر مناسبی را دنبال خواهد کرد و ما بازیکنان هم امیدوارم شرایط خوبی را دنبال کنیم.

وی درباره عدم برگزاری دیدار رسمی توسط پرسپولیس پیش از تقابل با الهلال گفت: مسلما تاثیرگذار است اما کاری نمی شود کرد. بازی های لیگ شروع نشده و ما در شرایطی برابر استقلال تاجیکستان قرار گرفتیم که حریف در کوران مسابقات لیگ کشورش قرار گرفت و الهلال عربستان هم همینطور. تاثیرگذار خواهد بود اما کاری نمی شود کرد.

کاپیتان دوم پرسپولیس درباره بازیکنان تازه وارد این تیم و عملکردشان گفت: هر بازیکنی به تیم اضافه می شود خیلی زود خودش را با این تیم وقف می دهد و می داند در چه تیم بزرگی حضور دارد و پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده و ما هم به آنها کمک خواهیم کرد تا در مجموع تیم بهترین عملکرد را داشته باشد.

عالیشاه درباره حضور هواداران در فصل آتی لیگ نیز گفت: من به شخصه برای حضور هواداران در استادیوم لحظه شماری می کردم. همیشه گفتم که فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد و انگار چیزی کم دارد. امیدوارم هر چه زودتر همه مردم کشورم واکسینه شوند و شاهد اتفاقات تلخ و اخبار تلخ از این جهت نباشیم.

وینگر پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در آسیا گفت: واقعا این کار ناتمام ماست. با این حال ما باید مرحله به مرحله پیش برویم و به نتیجه لازم برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج