۱۱۵۸۷۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلایل اولین بحران آنچلوتی در رئال‌مادرید چیست؟

به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با قبول دو شکست در دو بازی اروپایی و داخلی در حال تجربه اولین بحرانش در این تیم است.

ورزش سه: رئال مادرید در هشت روز اخیر شرایط دشواری را سپری کرده و در سه بازی یک تساوی و دو شکست را به ثبت رسانده است. این تیم پس از پیروزی ۰-۶ برابر مایورکا عملکرد درخشانی داشت تا این که بازی برابر ویارئال همه چیز را تغییر داد.

تساوی بدون گل برابر شاگردان اونای امری، شکست تاریخی مقابل شریف در لیگ قهرمانان با شکست شب گذشته برابر اسپانیول همراه شد. و کارلتو به خوبی می‌داند که سه بازی بدون پیروزی در رئال به معنای شروع بحران است.

این مربی ایتالیایی هنوز فرصت دارد اما باید هرچه سریع‌تر راه حلی برای خروج از این شرایط پیدا کند. آنها پس از وقفه دیدارهای ملی که برابر رئال طولانی‌تر است چون بازی آنها برابر اتلتیک بیلیائو به تعویق افتاده باید در دیداری حساس در لیگ قهرمانان به مصاف شاختار بروند و در لالیگا نیز دیدار با بارسلونا را در پیش دارند.

آنچلوتی ناگهان با مشکلاتی مواجه شده که به نظر می‌رسید حل شده باشند. کمبود قدرت هجومی باز هم خود را نشان داده و بنزما یک بار دیگر در سه بازی آخر در خط حمله تک افتاده است. اما باید مشکلات دفاعی را نیز به معضل گلزنی اضافه کنیم که بسیار بدتر شده است. رئال تیمی آسیب پذیر است که به راحتی فرصت حمله را به حریف می‌دهد. آنها دو گل برابر شریف و دو گل برابر اسپانیول دریافت کردند که می‌توانست به سه گل هم برسد. کارلتو نمی‌تواند با ایجاد تغییر در خط دفاعی و میانه زمین در هر بازی راه حلی برای این مشکل پیدا کند.

آنچلوتی هنوز کلید حل مشکل را پیدا نکرده و تردیدهای بسیاری دارد چون غیبت مدافعان کناری برایش دردسرساز شده و به همین دلیل آلبا روز گذشته در پست دفاع چپ به میدان رفت. کارلتو پیش از این روی حضور این بازیکن در پست دفاع میانی تاکید کرده بود اما پس از شکست برابر شریف نظرش را تغییر داده و از او در این پست استفاده کرد. او همچنین سیستمش را به ۲-۴-۴ تغییر داد و هازارد را روی نیمکت گذاشت. رئال هنوز در صدر جدول قرار دارد اما تا به حال هفت امتیاز در هشت بازی از دست داده و در لیگ قهرمانان نیز صدرنشین نیست.

بحران نتیجه‌گیری در بدترین زمان ممکن به سراغ رئال مادرید آمده است. چون حالا زمان وقفه دیدارهای ملی است و بازی برابر اتلتیک بیلبائو به همین دلیل به تعویق خواهد افتاد. دلیل این اتفاق بازگشت دیرهنگام بازیکنان حاضر در تیم‌های ملی آمریکای جنوبی است و پیش از این همین اتفاق برای بازی سویا و بارسلونا نیز رخ داده بود.

بنابراین رئال مادرید تا ۱۵ روز دیگر در میدان حاضر نخواهد بود و اولین بازی این تیم در کیف مقابل شاختار در لیگ قهرمانان است. آنها ۱۸ روز هیچ دیداری انجام نخواهند داد و کارلتو فرصت دارد تا راه حلی برای مشکلات تیمش در خط حمله و دفاع پیدا کند.

و بازی پس از لیگ قهرمانان، ال‌کلاسیکو است. اگر رئال می‌خواهد نبرد قهرمانی خیلی پیچیده نشود، چاره‌ای جز پیروزی در این بازی ندارد. چون اگر بارسا در بازی بعدی برابر والنسیا به پیروزی برسد، ممکن است با پیروزی در ال‌کلاسیکو از رئال پیشی بگیرد. و چنین اتفاقی با توجه به شرایط بارسلونا می‌تواند زنگ خطر را برای تیم کارلو آنچلوتی به صدا درآورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج