۱۱۶۰۴۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرگردانی تیم داوری جام حذفی در کیش

تیم داوری، نماینده و ناظر بازی که از تهران به جزیره کیش اعزام شده بودند تا ساعت دو و نیم بامداد در استادیوم سرگردان بودند و اتاقی برایشان در نظر گرفته نشده بود.

خبرورزشی: با توجه به برنامه ریزی مسابقات جام حذفی کشور که از هفته قبل از سوی سازمان لیگ فوتبال به تیم های شرکت کننده اعلام شده بود، تیم داوری و ناظران فدراسیون روز شنبه با بلیت هایی که فدراسیون برای این افراد تهیه کرده بود به منظور قضاوت مسابقه روز یکشنبه ۱۸ مهر بین تیم های پرشین کیش و دوکوهه اندیمشک عازم جزیره کیش شدند.

اخبار رسیده از تیم اعزامی به کیش حاکی از آن است با وجود اعلام قبلی برگزاری این دیدار از سوی سازمان لیگ در نهم مهر ماه، هیأت فوتبال میزبان هیچگونه آمادگی برای اسکان تیم اعزامی داوران از تهران نداشته و هتلی برای این نفرات در نظر نگرفته بود.

موضوع تأسف بار این است گروه اعزامی در کمال ناباوری و دور از شأن و منزلت کادر داوران به استادیوم محل برگزاری برده شده و ساعت‌ها در آن مکان منتظر مشخص شدن مکانی برای استراحت بودند تا در روز بازی به امر قضاوت و نظارت بپردازند.

نکته قابل توجه این که طی دو سال اخیر و طبق پروتکل‌های بهداشتی، داوران و ناطران باید هر یک در اتاق های مجزا (انفرادی) اسکان پیدا می کردند ولی نه تنها چنین هتلی با اتاق های یک نفره برای این نفرات در نظر گرفته نشده بود بلکه این افراد تا ساعت ۲ و نیم بامداد روز مسابقه در استادیوم حضور داشته و به آنها پیشنهاد شده بود که در همان رختکن های ورزشگاه استراحت کنند.
در این حد فاصل نماینده فدراسیون و ناطر داوری در تماس های مکرر با خداداد افشاریان رییس کمیته داوران و امیرحسین روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی نسبت به این موضوع اعتراض خود را بیان کردند ولی باز هم ترتیب اثری داده نشد تا سرانجام ساعت ۳ بامداد تیم داوری، ناظران داوری و نماینده فدراسیون به هتلی در کیش انتقال پیدا می کنند که البته بدون رعایت پروتکل های بهداشتی همگی در اتاق های مشترک اسکان داده می شوند.

شنیده ها از تیم اعزامی فدراسیون به کیش حاکی از آن است که در آن مدت تماس های زیادی از سوی نماینده فدراسیون با رییس هیأت فوتبال جزیره کیش برقرار شده و اوضاع بلاتکلیفی تیم اعزامی از تهران به او گوشزد شده ولی توجه لازم به این موضوع صورت نگرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج