۱۱۶۷۱۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تارتار: اتفاقات فوتبال به سود ما رقم خورد

سرمربی ذوب‌آهن گفت: تیم ما خیلی کار دارد و خدا به ما کمک کرد که در این چند هفته نتیجه گرفتیم.

ایسنا: سرمربی ذوب‌آهن گفت: تیم ما خیلی کار دارد و خدا به ما کمک کرد که در این چند هفته نتیجه گرفتیم.

مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: من فردا یک عمل جراحی دارم و بعد از آن سه روز کنار تیمم نیستم. مصدومیتی دارم که باید از همه عذرخواهی کنم که نشسته این بازی را دنبال کردم. حالت خوبی ندارد که یک مربی نشسته در کنار تیمش باشد. نیمه اول سپاهان تیم برتر میدان بود اما در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم به گل برسیم و بعد از این‌که سپاهان ۱۰ نفره شد، احساسی بازی کرد و ما می‌توانستم در ضد حملات به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

تارتار: اتفاقات فوتبال به سود ما رقم خورد

او ادامه داد: زیبایی فوتبال به همین است و اگر نیمه اول سپاهان به گل می‌رسید، جریان بازی تغییر می‌کرد. ما باید منطقی باشیم اما اتفاقات فوتبال برخلاف بازی با استقلال به سود ما رقم خورد و باعث شد سه امتیاز شیرینی را به دست آوریم. به هواداران تبریک می‌گوییم که بعد از سال‌ها توانستیم سپاهان را شکست دهیم. این شهر باید به این دو تیم افتخار کنند چون هر دو تیم بسیار باکیفیت هستند.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان این‌که در حمله توانستیم قوی عمل کنیم، گفت: البته من از دست مهاجمان‌مان عصبانی شدم چون موقعیت‌های خیلی خوبی به دست آوردیم اما از دست دادیم. باید قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم.

او درباره تفاوت داربی اصفهان و دیگر داربی‌ها گفت: من تجربه بازی کردن در داربی اصفهان را هم دارم و با پیراهن سپاهان حتی یک پنالتی را از دست دادم اما اکنون خوشحالم با ذوب‌آهن پیروز شدم. من هر جا که کار کنم به پیراهنم تعصب دارم. حساسیت داربی اصفهان از تهران کمتر است و این باعث می‌شود بازیکنان بتوانند ریسک کنند یا نمایش بهتری داشته باشند. این اشتباه است که حساسیت بازی‌ها را بالا ببریم.

تارتار اضافه کرد: 90 درصد تیم ما تغییر کرده و زمان زیادی می‌خواهیم تا هماهنگ شویم. تیم ما خیلی کار دارد و خدا به ما کمک کرد که در این چند هفته نتیجه گرفتیم. ما باید روی اشتباهات‌مان کار کنیم و زمان می‌خواهیم تا تیم هماهنگ شود. با این حال خداراشکر که توانستیم نتیجه بگیریم. به خاطر بازی‌شان در نیمه دوم از آن‌ها تشکر می‌کنم. این تیم نیاز داشت تغییرات اساسی در آن ایجاد شود و باید تفکر بازیکنان را عوض می‌کردیم. هواداران باید صبور باشند و این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج