۱۱۶۷۱۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نویدکیا: هواداران به دنبال اتوبوس ما نیایند

سرمربی سپاهان گفت: احساسی بازی کردن را دوست ندارم و نمی‌خواهم بازیکنانم احساسی بازی کنند.

ایسنا: سرمربی سپاهان گفت: احساسی بازی کردن را دوست ندارم و نمی‌خواهم بازیکنانم احساسی بازی کنند.

محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: نیمه اول فوتبال خیلی خوبی را ارائه کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و حتی یک موقعیت خوب را هم از دست دادیم. در مجموع فوتبال مالکانه خوبی بود. نیمه دوم همان کار را داشتیم تکرار می‌کردیم اما برخلاف بازی، بازیکنان‌مان تمرکزشان را روی یک ضربه کرنر از دست دادند و همان توپ آمد و گل خوردیم. به نظر من هیچ مشکلی نبود و بالاخره یک تیم گل می‌خورد و یک تیم هم گل می‌زند.

نویدکیا: هواداران به دنبال اتوبوس ما نیایند

او ادامه داد: ما در یک صحنه هم بازیکن‌مان را از دست دادیم و اخراج شد اما بعد از آن شروع کردیم به یک بازی احساسی و آن تمرکزی که باید در سازمان دفاعی داشته باشیم را نداشتیم و یکی دو موقعیت خیلی خوب را به حریف دادیم و خوشخبتانه گل بیشتری نخوردیم. در مجموع باید این را بگویم که فوتبال چنین روزهایی را هم دارد چون موقعیت‌هایمان گل نشد، پنالتی را خراب کردیم و یک اخراجی دادیم.

سرمربی سپاهان با بیان این‌که احساسی بازی کردن را دوست ندارم و نمی‌خواهم بازیکنانم احساسی بازی کنند، گفت: من دلم می‌خواست جدا از هر نتیجه‌ای بازی تاکتیکی‌مان را ادامه می‌دادند. از 25 دقیقه آخر راضی نیستم و به دلیل عدم تمرکز بعد از اخراج شدن، از بازیکنانم راضی نیستم. به ذوب‌آهن باید تبریک گفت چون برد شیرینی را بعد از چندین سال به دست آوردند.

او درباره جان باختن هوادار سپاهان گفت: دیشب از هواداران خواهش کردم که به همراه اتوبوس به سمت ورزشگاه حرکت نکنند. هیچ چیزی ارزش ندارد یک نفر را از دست دهیم و خانواده‌اش داغدار شود. قبل از بازی متوجه شدیم که چنین اتفاقی رخ داد و این مساله روی بازیکنان و روی تیم تاثیر گذار است. بچه‌ها حس خوبی ندارند وقتی می‌فهمیم هواداری جانش را از دست داده است. لطفا به دنبال اتوبوس نیاید.

نویدکیا درباره احساسی بازی کردن سپاهانی‌ها گفت: یک مقدارش به فرهنگ فوتبالی ما برمی‌گردد. ما یاد نگرفتیم و شاید خوب آموزش ندیدیم. ما مربیان هم گاهی اوقات ممکن است احساساتی شویم و تصمیم عجولانه‌ای بگیریم. یک مقدارش فرهنگی است و یک مقدارش هم این است که از وقتی که سرمربی سپاهان شدم چنین اتفاقی را تجربه نکرده بودیم. تیم‌ها حتی اگر ببازد هم نباید احساسی بازی کنیم و نباید نظم فوتبالی را از دست دهیم. من دلم می‌خواهد تلاش کنم تا آنجایی که می‌شود این مساله را کم کنم.

او درباره اخراج جلال‌الدین علی محمدی گفت: او بسیار باتجربه است و اگر بازیکن دیگری بود، احساسی عمل کردن را قبول می‌کردم. من فکر می‌کنم می‌خواست زودتر به بازی برگردد و دستش به بازیکن حریف خورد. مطمئنم او از قصد این کار را نکرد و باید با او صحبت کنیم. در فوتبال راحت‌ترین کار این است که یک نفر را جریمه کنید یا این‌که همه چیز را گردن بازیکنان بندازیم. من می‌خواهم فنی صحبت کنم و این مسائل جزئی از فوتبال است. البته نمی‌خواهم توجیه کنیم چون به تیم آسیب رسید.

نویدکیا درباره مصدومیت اسماعیلی فر گفت: او مصدوم شد و به این دلیل او را تعویض کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج