۱۱۶۷۲۱۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سیدعباسی: استقلال یک پاتوسی یا جانواریو می‌خواهد

هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: باید پذیرفت نتیجه با یک گل قابل اطمینان نیست و همین مساله در بازی با فجر سپاسی ثابت شد.

خبرگزاری فارس: داود سید عباسی در خصوص دیدار استقلال مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: فجر همیشه تیم سختکوش و پرتلاشی بوده و برای تیم‌های بزرگ دردسر درست کرده است چه زمانی که خودم در فجر بازی می‌کردم و چه در زمانی که با استقلال به شیراز می‌رفتم آنها همیشه تیم خوبی بودند و دیدید که تا دقیقه ۹۰ جنگیدند.

وی افزود: استقلال در خط دفاعی به ثبات رسیده و در این چند مسابقه واقعا در خط عقب خوب کار کرد ولی باید پذیرفت نتیجه با یک گل قابل اطمینان نیست. در بازی با ذوب‌آهن هم در وقت‌های اضافه موفق به گلزنی شدند و این نشان می‌دهد که استقلال باید زودتر گل دوم را به رقبایش بزند.

سیدعباسی خاطرنشان کرد:‌استقلال به ثبات خوبی رسیده اما باید این تیم در هر مسابقه ۸،۹ مسابقه بالای ۸۰ درصد ایجاد کند که دو سه توپ تبدیل به گل شود. بعد از گل اول استقلال کمی عقب کشید و چشم به ضدحملات داشت و شاید اگر این برنامه اجرا نمی‌شد پیروزی در دسترس بود اما ان‌شاءالله از بازی‌های آینده روند استقلال بعد از گل اول تغییر خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در خط هافبک استقلال خلائی نمی‌بیند گفت:‌ استقلال آن وسط یک هافبک طراح مثل جانواریو یا پاتوسی می‌خواهد بازیکنی که نقش شماره ۱۰ را ایفا کند. در بازی‌های گذشته دیدیم که مهاجمان عملکرد خوبی داشتند و توپ‌ها را تبدیل به گل کردند. وقتی بازیکنان خط جلو فرصت‌طلب هستند یک نفر باید برای آنها فرصت ایجاد کند تا گل‌های بیشتری به ثمر برسد. در بازی استقلال با فجر شاگردان مجیدی از پیش برنده نبودند و خود من فکر نمی‌کردم کار اینگونه سخت شود ولی این اتفاق رخ داد و دو امتیاز از دست رفت.

سیدعباسی در خصوص عملکرد ژستد عنوان کرد: این بازیکن چندان آماده نشان نداد در چند صحنه ناهماهنگ بود و اگر می‌خواهد شرایط خوبی داشته باشد باید قطعا رویه‌اش را تغییر بدهد. به نظر من باید ۴، ۵ هفته بگذرد تا در خصوص او نظر نهایی را بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج