۱۱۶۷۷۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اتلتیکومادرید به سرنوشت تلخ بارسا دچار شد

اتلتیکو مادرید در مسابقه‌ای که تا لحظات پایانی آن از حریف خود پیش بود نهایتاً با نتیجه ۳-۳ متوقف شد.

ورزش سه: اتلتیکو مادرید در مسابقه‌ای که تا لحظات پایانی آن از حریف خود پیش بود نهایتاً با نتیجه ۳-۳ متوقف شد.

اتلتیکومادرید به سرنوشت تلخ بارسا دچار شد

دو تیم والنسیا و اتلتیکومادرید در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته یازدهم لالیگا در ورزشگاه مستایا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً مسابقه دو تیم با نتیجه 3-3 به پایان رسید.

اتلتیکومادرید به سرنوشت تلخ بارسا دچار شد

بازی کاملاً متعادل آغاز شد اما در دقیقه ۲۷ این والنسیا بود که روی شوت گونسالو گدس خلق موقعیت کرد اما ضربه این ستاره پرتغالی با واکنش خوبه یان اوبلاک همراه شد.

در دقیقه ۳۵ بالاخره قفل بازی شکسته شد و اتلتیکومادرید توانست روی اولین موقعیت جدی خود به گل دست پیدا کند. لوئیس سوارز روی پاس آنخل کوریا با دروازه والنسیا تک به تک شد و با ضربه ای تمام کننده گلزنی کرد تا نتیجه ۱-۱ شود.

در ادامه نیز والنسیا تلاش کرد تا کار را به تساوی بکشاند اما در این امر ناکام بود تا بازی در پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود شاگردان دیه‌گو سیمئونه تمام شود.

اتلتیکومادرید به سرنوشت تلخ بارسا دچار شد

والنسیا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 50 به گل تساوی دست پیدا کند. ضربه گونسالو گدس در دهانه دروازه با گل به خودی استفان ساویچ همراه شد تا نتیجه 1-1 شود.

در دقیقه 58 اتلتیکو مادرید موفق شد روی یک ضد حمله گل دوم را هم به ثمر برساند. توپ گیری فوق العاده آنتوان گریزمان و استارت بلند او نهایتاً با شوت استثنایی این بازیکن همراه شد تا نتیجه 2-1 شود.

بلافاصله اتلتیکو مادرید توانست گل سوم را هم به ثمر برساند. بعد از یک کش و قوس ورسالیکو دروازه خالی والنسیا را باز کرد تا نتیجه 3-1 شود. البته ابتدا داور این گل را مردود اعلام کرد اما بعد از بازبینی صحنه تصمیم تغییر کرد و گل اتلتیکومادرید سالم اعلام شد.

چند ثانیه بعد دنیل واس می توانست یکی از گل‌های خورده والنسیا را جبران کند اما ضربه او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و برگشت داده شد.

اتلتیکومادرید به سرنوشت تلخ بارسا دچار شد

در حالیکه بازی‌ به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد والنسیا توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. هوگو دورو روی پاس خوزه گایا موفق شد دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند تا نهایتاً بازی ۳-۲ شود.

همه منتظر سوت پایان مسابقه بودند که والنسیا در کمال ناباوری موفق شد گل تساوی بخش را هم به ثمر برساند. باز هم هوگو دورو و این بار روی ارسال کرنر گونسالو گدس دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد تا والنسیا بازگشت بزرگی را رقم زده باشد و بازی با نتیجه ۳-۳ تمام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج