۱۱۶۸۲۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اصلانیان: گل‌محمدی، خلع سلاح شده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: متاسفانه ابزار اصلی «یحیی گل‌محمدی» را در پرسپولیس از او گرفته و به نوعی او را خلع سلاح کردند.

خبرگزاری ایرنا: امیرحسین اصلانیان در خصوص عملکرد پرسپولیس در چهارهفته ابتدایی لیگ، گفت: در چند سال اخیر آنقدر نتایج خوبی گرفتیم که دیگر همه از تیم انتظار برد و ارائه بازی‌های زیبا را دارند اما امسال متاسفانه در پی اتفاقاتی که رخ داد، پرسپولیس قدرت و صلابت همیشگی را در زمین ندارد.

وی افزود: متاسفانه به نوعی سرمربی پرسپولیس را خلع سلاح کردند و بهترین ابزار را از او گرفتند و به جنگ فرستادند. جدایی نفرات اصلی در هر پست ضربه زیادی به پرسپولیس زد. متاسفانه مدیران هم تلاش کافی برای حفظ آن نفرات نداشتند تا پرسپولیس برای این فصل با مشکلات زیادی مواجه شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: نفرات جدیدی هم که به تیم آمدند زمان لازم است تا به هماهنگی برسند. متاسفانه مشکلات بیرونی تاثیر منفی زیادی روی تیم گذاشت. گل‌محمدی هم در مقابل این مشکل تنها بود. از طرفی هم به این خاطر که رقیبان ما مثل استقلال، سپاهان و گل‌گهر بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند، تا الان نتایج خوبی گرفتند. با این حال امیدواریم که مشکلات هر چه زودتر برطرف شود و پرسپولیس دوباره بتواند موفقیت‌هایش را تکرار کند.

وی تاکید کرد: ما نیاز به بازیکن داریم. الان به مهاجم و هافبک بازی‌ساز نیاز مبرم داریم اما نمی دانیم چرا اقدامی برای تقویت تیم صورت نگرفته است.

اصلانیان در مورد نقش مدیریت باشگاه خاطرنشان کرد: متاسفانه ما الان کسی را نمی‌شناسیم که بخواهیم در مورد عملکرد او صحبت کنیم چرا که هیچ کاری صورت نمی‌گیرد. امیدوارم وزیر ورزش و جوانان در راستای اقدامات خوبی که انجام داده، تکلیف مدیریت تیم پرهوادار پرسپولیس را نیز مشخص کند تا هواداران از نگرانی در بیایند.

وی در خصوص جذب ۲ بازیکن تاجیکستانی گفت: پرسپولیس به بازیکنی نیاز دارد که تاثیرگذر باشد. امیدوارم بازیکنان تاجیکی در پرسپولیس موفق باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج