۱۱۶۹۵۰۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امباپه تا پایان فصل در پاریس خواهد ماند؟

کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی تاکید کرد که ۵ سال فوق العاده را در پاریسن ژرمن پشت سر گذاشته است و قطعا تا پایان فصل در پارک دو پرنس باقی می‌ماند.

فوتبالی: کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی تاکید کرد که ۵ سال فوق العاده را در پاریسن ژرمن پشت سر گذاشته است و قطعا تا پایان فصل در پارک دو پرنس باقی می‌ماند.

بدون شک امباپه یکی از برترین استعدادهای جوان فوتبال دنیاست و علاقه باشگاه‌های بزرگ بر او پنهان نیست. امباپه در سال ۲۰۱۷ از موناکو به پاریسن ژرمن پیوست و حالا دیگر قصد تمدید قراردادش را ندارد. نمایش‌‌های درخشان او در لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا رئال مادرید به صورت آشکار علاقه خود را به جذب او اعلام کند.

به نقل از سایت گل، در تابستان گذشته دو پیشنهاد فلورنتینو پرز رئیس لوس بلانکوس برای کیلیان امباپه، توسط ناصر الخلیفی رد شد. گزارشات حاکی از آن است که غول‌های اسپانیایی در ژانویه نیز برای جذب ستاره سابق موناکو تلاش خواهند کرد. امباپه در گفت و گویی با TNT Brasil گفت: "۵ فصل فوق العاده را در این باشگاه سپری کرده‌ام و از هر لحظه برای یاد گرفتن و پیشرفت کردن، استفاده کرده‌ام. روزهای خوبی را چه در داخل زمین و چه در زندگی شخصی‌ام پشت سر می‌گذرانم. چیزهای زیادی در زندگی وجود دارند، چالش‌های بزرگی هستند و من قبلا در خصوص آن‌ها صحبت کرده‌ام. من اینجا هستم و تا پایان فصل در پاریسن ژرمن خواهم ماند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج