اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۹۸۶۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پنجره پرسپولیس زنگ زده و باز نمی‌شود

باشگاه پرسپولیس از حدود یک ماه قبل خبر فراهم شدن بودجه پرداخت مطالبات کالدرون را رسانه‌ای کرد و دو هفته بعد از آن سرپرست باشگاه از شروع عملیات پرداخت خبر داد.

ایران ورزشی: باشگاه پرسپولیس از حدود یک ماه قبل خبر فراهم شدن بودجه پرداخت مطالبات کالدرون را رسانه‌ای کرد و دو هفته بعد از آن سرپرست باشگاه از شروع عملیات پرداخت خبر داد. طبق آنچه صدری به یحیی گفته بود، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باید شنبه یا یکشنبه هفته قبل باز می‌شد اما خبری نشد. از آن مقطع تا دیروز ۸ روز دیگر هم گذشت و باز هم خبری نشد. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که طبق اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه بعد از اخذ مجوز لازم از بانک مرکزی روز چهارشنبه هفته قبل مطالبات کالدرون را پرداخت کرده است.

دو روز قبل اعلام شد به خاطر تعطیلات آخر هفته اروپا و از آنجایی که نشستن پول به حساب کالدرون ۷۲ ساعت زمان می‌برد، این مسأله مصادف شد با آخر هفته اروپا و تعطیلات آخر هفته به ضرر پرسپولیس کار کرد. با این حال به نظر می‌رسد روز گذشته بالاخره خبری از سوی وکیل کالدرون به پرسپولیس برسد و با اعلام او مبنی بر دریافت پول، پنجره باشگاه پرسپولیس باز شود اما دیروز هم خبری نشد تا کماکان چشم باشگاه به ایمیل وکیل کالدرون دوخته بماند.

ثبت تاجیک‌ها و دیگر هیچ

پرسپولیسی‌ها در حالی منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌شان هستند که دو خرید تاجیک این تیم از دوشنبه هفته قبل در تهران هستند. آنها بعد از تأیید شرایط پزشکی‌شان منتظر باشگاه هستند تا قراردادشان را ثبت کنند. اگر امروز پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود، مسأله پروسه ثبت این بازیکنان در سیستم تی‌ام اس و دریافت ‌ای تی سی آنها از فدراسیون فوتبال تاجیکستان و بعد صدور کارت بازی آنها از سوی سازمان لیگ هم مسائلی است که زمانبر خواهد بود و با این شرایط بعید است این بازیکنان به دیدار جمعه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان برسند.

گفتنی است پنجره پرسپولیس در حالی قفل شده که باشگاه تنها به خاطر ثبت قرارداد همین دو بازیکن تاجیکستانی عجله دارد وگرنه خبر دیگری از خرید بازیکن خارجی جدید برای پست‌های دیگر نیست و طبق تصمیم کادر فنی در مقطع کنونی بازیکن خارجی مناسب و کارگشایی پیدا نمی‌شود که به کار یحیی و تیمش بیاید.

کدام صندوق به پرسپولیس ۲۲ میلیارد قرض داده؟

مسئولان پرسپولیس با وجود پیگیری‌ رسانه‌ها تمایلی برای شفاف‌سازی در خصوص تأمین منابع مالی لازم برای تسویه حساب با کالدرون و دستیارش نداشتند و تاکنون هم این کار را انجام نداده‌اند اما ظاهراً اینطور که در برخی رسانه‌ها عنوان شده، سرخ‌پوشان برای این اقدام تسهیلاتی 22 میلیارد تومانی در قالب قرض‌الحسنه از یک صندوق دریافت کرده‌اند.

بنا به نوشته خبرگزاری فارس ظاهراً وظیفه این صندوق پرداخت وام اشتغالزایی در مناطق محروم آن هم تا سقف 200 میلیون تومان است و اینگونه به نظر می‌رسد که حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در هیأت امنای صندوق، در پرداخت تسهیلات به باشگاه پرسپولیس بی‌تأثیر نیست. برای پیگیری این موضوع خبرنگار فارس با یکی از مدیران ارشد صندوق «ک. ا» تماس گرفت که وی علاقه‌ای به ارائه توضیح درباره این موضوع نداشت و نسبت به صحت پرداخت این تسهیلات به باشگاه پرسپولیس سکوت پیشه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پارسا

      شایدم کلیدش ، دست خادم یا سجادی ...
      جا مونده...

      خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج