۱۱۷۰۱۰۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تات: کار تیم ملی با این بازیکنان ساده می‌شود

مربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر سوریه گفت: برابر سوریه نظم و اشتیاق خوبی داشتیم و با این بازیکنان کار تیم ملی ایران ساده می‌شود.

خبرگزاری مهر: مربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر سوریه گفت: برابر سوریه نظم و اشتیاق خوبی داشتیم و با این بازیکنان کار تیم ملی ایران ساده می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابتهای خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در شهر امان به مصاف تیم ملی سوریه رفت که این دیدار با برتری ۳ بر صفر ملی پوشان ایران به پایان رسید. سردار آزمون (۳۳)، احسان حاجی صفی (۴۲ - پنالتی) و علی قلی زاده (۸۹) برای ایران گل زدند.

ماریو تات مربی تیم ملی ایران که در شب محرومیت دراگان اسکوچیچ در نشست خبری حاضر شده بود، گفت: بازی بسیار مهمی برای ما بود. قبل از آمدن به این مرحله می‌دانستیم باید کیفیت خیلی بالایی از خودمان نشان بدهیم تا بتوانیم از پس این مسابقات بر بیایم و دو بازی اخیر مقابل لبنان و سوریه را برنده شویم. بازیکنان امروز با نظم، اشتیاق و انرژی خوبی ظاهر شدند و موفق شدیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

«سال فوق العاده ای داشتید و در ادامه روند تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟» تات در پاسخ به این سوال گفت: جواب، بسیار ساده و شفاف است. با چنین بازیکنان باکیفیتی که از نظر فوتبال و شخصیتی فوق‌العاده و مثال‌زدنی هستند، کار بسیار ساده می‌شود. بچه ها با شور و علاقه و اشتیاق خاصی بازی‌ها را تا اینجا ادامه دادند و امیدوارم بتوانیم همین روند را در ادامه رقابتها و قطعی شدن صعود به جام جهانی ادامه بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج