جاباما
۱۱۷۰۲۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسکوچیچ: رکورد مهم نیست، به خاطر مردم خوشحالم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از پیروزی تیمش مقابل سوریه ابراز خوشحالی کرد و گفت اهمیت این بازی در مسیر رسیدن به جام جهانی بالا بود.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال ایران دیشب در اردن با نتیجه پرگل ۳ بر صفر تیم ملی سوریه را شکست داد و حالا فقط به یک پیروزی برای صعود به جام جهانی قطر نیاز دارد. شاگردان اسکوچیچ در صورت غلبه بر عراق در روز هفتم بهمن در تهران، بلیت جام جهانی را سه هفته زودتر از موعد رزرو خواهند کرد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی که به علت دریافت کارت قرمز در دیدار با لبان، دیدار با سوریه را از روی سکوهای ورزشگاه ملک عبدالله دوم اردن تماشا می‌کرد، بعد از این دیدار گفت: بازی با سوریه را بردیم و واقعا خوشحالم. بیش‌تر به خاطر مردم ایران خوشحالم. فکر می‌کنم دیگر دست‌مان به جام جهانی رسیده است. اهمیت این بازی زیاد بود. بازیکنانم بی‌نظیر هستند.

او درباره رکورد فوق‌العاده خود روی نیمکت تیم ملی ایران و کسب ۱۲ پیروزی از ۱۳ بازی گفت: رکورد و این چیزها مهم نیست. مهم بردن بردن بازی‌ها و رسیدن به جام جهانی بود.

دراگان اسکوچیچ در سال ۲۰۲۱، موفق به کسب ۱۰ پیروزی و یک تساوی شده و یک سال شکست ناپذیر را همراه با تیم ملی ایران تجربه کرد و حالا در شرف شکستن یک رکورد دیگر با تیم ملی و صعود به جام جهانی سه هفته زودتر از موعد مقرر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج