۱۱۷۰۴۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خوشحالی مسی بابت از دست ندادن دیدارِ برزیل

لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه پاریسن ژرمن، از این که موفق شد در دیدار حساس مقابل برزیل بازی کند، خوشنود است.

فوتبالی: لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه پاریسن ژرمن، از این که موفق شد در دیدار حساس مقابل برزیل بازی کند، خوشنود است.

بامداد روز چهارشنبه دو تیم آرژانتین و برزیل از چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ منطقه کونکاکاف، در بوینس آیرس به مصاف هم رفتند که در پایان، به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این دیدار مسی توانست با تلاش کادر پزشکی آلبی سلسته به بازی برسد، اما بازی درخشانی از خود به نمایش نگذاشت. علیرغم تساوی، آرژانتین موفق شد جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کند تا پس از برزیل، دومین کشور از منطقه آمریکای جنوبی باشد که مسافر قطر می‌شود.

به نقل از مارکا، مسی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "همیشه می‌دانستیم که توان پیروزی و کسب ۳ امتیاز را داریم. از همان ابتدا معتقد بودیم که پیروز خواهیم شد و سعی کردیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم، اما در برخی اوقات نمی‌توانستیم. مهم ترین نکته شکست نخوردن بود و امیدورام به همین شکل به پیشرفت خود ادامه دهیم. زمان زیادی است که بازی نکرده‌ام. دیدار سخت و پرتنشی بود و من نیاز دارم تا ریتم خودم را پیدا کنم. حال من خوب است، اما از نظر فیزیکی و جسمانی نه. بازی کردن در چنین بازی سرعتی، کار آسانی نبود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج