۱۱۷۰۴۶۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ژاوی، آخرین امید ستاره همیشه مصدوم بارسا

به نظر می‌رسد که اگر عثمان دمبله نتواند زیر نظر ژاوی نیز روز‌های خوبی را تجربه کند، باید پایان کار او در بارسلونا را قطعی تلقی کرد.

ورزش سه: به نظر می‌رسد که اگر عثمان دمبله نتواند زیر نظر ژاوی نیز روز‌های خوبی را تجربه کند، باید پایان کار او در بارسلونا را قطعی تلقی کرد.

ژاوی، آخرین امید ستاره همیشه مصدوم بارسا

یکی از مهمترین بخش‌های مصاحبه ژاوی هرناندز در مراسم معارفه به عنوان سرمربی جدید بارسلونا به اظهار نظر او درباره عثمان دمبله بازمی‌گشت؛ جایی که ژاوی گفت: "از نظر من دمبله می تواند در پست خودش بهترین بازیکن دنیا باشد ولی باید روی او کار کرد. به خود او بستگی دارد و ذهنیتش و اینکه کمتر مصدوم شود. تمدید با او در اولویت های من است. هر بازیکنی مصدوم می شود ولی باید بهتر تمرین کند. سطح توقع من از بازیکنان بالاست و او به این درک خواهد رسید که باید بیشتر و بیشتر کار کند."

با این حال ستاره فرانسوی در این فصل تنها 20 دقیقه برای بارسا به میدان رفته و از طرف دیگر فقط چند ماه تا پایان قرارداد او باقی مانده است؛ اما با این وجود صحبت‌های اخیر ژاوی در مورد عثمان دمبله باعث شده که درهای جدیدی در بارسلونا به سمت این بازیکن باز شود، اتفاقی که نهایتا می‌تواند تمدید قرارداد او را هم در پی داشته باشد.

در حال حاضر به نظر نمی رسد که عثمان دمبله این فرصت را داشته باشد که فورا توانایی‌های خود را به ژاوی نشان دهد چرا که او فعلا با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. در واقع با توجه به شرایط به نظر می رسد که او در دیدار برابر اسپانیول شانسی برای به میدان رفتن نخواهد داشت اما احتمالاً بازی حساس برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا فرصت مناسبی برای این ستاره فرانسوی خواهد بود تا کار خود را زیر نظر ژاوی آغاز کند.

با این همه در کاتالونیا این باور وجود دارد که کار زیر نظر ژاوی آخرین فرصت عثمان دمبله برای درخشش در بارسا خواهد بود؛ در واقع اگر دمبله نتواند زیر نظر این سرمربی جدید بارسا که اتفاقا نشان داده اعتقاد ویژه ای هم به او دارد توانایی های خود را به اثبات برساند، باید کارش را در نیوکمپ پایان یافته دانست؛ به این معنا که چند ماه آینده برای این وینگر فرانسوی و مشخص شدن آینده اش در بارسلونا حیاتی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج