۱۱۶۹۴۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هالند با شرکت هواپیمایی قطر به بارسلونا می‌رود؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که مشکلات مالی باشگاه بارسلونا در حال مرتفع شدن است و امضای قرارداد با حامی مالی جدید می‌تواند آنان را برای جذب «ارلینگ هالند» مهیا کند.

ایرنا: دست و پا زدن باشگاه بارسلونا در بدهی‌های ویران‌کننده بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ باشگاه کاتالونیایی مدتی طولانی است که به بحران مالی دچار شده و پاندمی ویروس کرونا نیز شرایط را بیش از پیش وخیم کرد. از دست دادن درآمدها در کنار محدودیت ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ و مشکلات اسپانسرینگ بدین‌معنا است که بارسلونا برای خرید بازیکن در تقلا است.

بارسا برای مدتی نسبت به جذب «ارلینگ هالند» مهاجم باشگاه بورسیا دورتموند علاقه‌مند بود. مرد نروژی توجه جهان را به خود جلب کرده و این موضوع قابل انکار نیست.

هالند به نظر یک استعداد نسل جاری بوده و سال‌های زیادی را پیش روی خود دارد. مشکل اما به قیمت و ارزش او مربوط است. با این حال، براساس گزارش‌ها منابع به نظر بارسا به تازگی راه برون‌رفت از این بحران را پیدا کرده‌است.

قرارداد اسپانسرینگ منعقد شده با شرکت راکوتِن(Rakuten شرکت خدمات اینترنتی) به زودی به پایان می‌رسد؛ در صورت این اتفاق، کاتالان‌ها روی پیراهن‌های فوتبال خود هیچ نامی نخواهند داشت و این به معنای باز شدن فضا برای قرارداد با حامی مالی جدید است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یک شرکت فعال در حضوره رمز ارز احتمالا در تابستان سال آینده پیراهن آبی‌اناری‌ها را اشغال خواهد کرد. شایعات از این حکایت دارد که این شرکت آماده است تا مبلغ چشمگیر ۷۰ میلیون یورو به ازای هر سال به این باشگاه اسپانیایی پرداخت کند.

با این وجود، پیشنهاد بهتر دیگری نیز وجود دارد. شرکت هواپیمایی قطر ایروِیز بدنبال بازگشت به جلوی پیراهن آبی‌اناری‌ها به عنوان حامی مالی اصلی این تیم در فصل آینده است.

براساس گزارش‌ها این شرکت هواپیمایی آماده است تا به غول‌های کاتالان مبلغ قابل توجه ۱۰۰ میلیون یورو به ازای هر فصل پرداخت کند. مشکل اینجا است که باشگاه بارسلونا با خطوط هواپیمایی قطر رابطه چندان خوبی ندارد.

به‌هر حال، هر دو مبلغ پیشنهادی عملا برای کشاندن هالند به نیوکمپ کفایت می‌کند. بارسا برای به خدمت گرفتن این بازیکن نروژی با منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در رقابتی جدی است؛ هر دو باشگاه از لحاظ مالی جذاب‌تر از کاتالان‌ها بوده و در فوتبال امروز پول کمابیش حرف اول و آخر را می‌زند.

ناگفته نماند که هواداران بارسا به‌شدت به بارسای جدید تحت هدایت «ژاوی هرناندز» چشم دوخته و در انتظار مهاجمی جذاب هستند و علاوه بر هالند، نام «محمد صلاح» نیز در میان گزینه‌ها به چشم می‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج