۱۱۷۰۷۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گل‌محمدی بالاخره سیستم مورد نظرش را پیدا کرد

پرسپولیس در بازی مقابل مس رفسنجان به احتمال فراوان باز هم با ۳ مدافع بازی خواهد کرد.

خبرورزشی: پرسپولیس لیگ را خوب شروع کرد و بعد از ۲ پیروزی مقابل فولاد و نساجی در هفته سوم اولین باخت فصل را تجربه کرد. بعد از باخت پرسپولیس در اراک و انتقادهایی که از نمایش شاگردان یحیی گل‌محمدی در این مسابقه صورت گرفت، او تیمش را با تغییرات نسبتا زیادی به خصوص در فاز دفاعی به مصاف گل گهر فرستاد.

یحیی گل‌محمدی برای بازی با گل گهر دست به تغییر سیستم زد و تیمش را با ۳ مدافع مرکزی به مصاف گل گهر فرستاد. در این سیستم، خبری از سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی نبود و علیرضا ابراهیمی در کنار علیرضا نعمتی و فرشاد فرجی، سه دفاع پرسپولیس برای این بازی بودند.

یحیی گل‌محمدی در نیمه اول بازی با گل گهر تصمیم گرفت از سیستم جدیدی در تیمش استفاده کند و با سه دفاع جلوی تیم امیر قلعه‌نویی قرار گرفت.

آرمین سهرابیان با گلی که در دقایق پایانی نیمه اول آن دیدار به ثمر رساند باعث شد که یحیی فقط ۴۵ دقیقه به سیستم جدید تیمش اعتماد کند و در نیمه دوم دوباره سراغ سیستم مورد علاقه‌اش یعنی ۲-۴-۴ رفت. تغییر سیستمی که خیلی زود نتیجه داد و پرسپولیس به گل مساوی رسید ولی منجر به کسب ۳ امتیاز نشد.

نکته امیدوارکننده در نیمه اول برای پرسپولیس این بود که شاگردان یحیی موقعیت آنچنانی به حریف ندادند و در بازیسازی از عقب زمین نسبتا موفق بودند و تنها روی یک ضربه ایستگاهی مغلوب سیرجانی‌ها شدند.

یحیی بدش نمی آید در ادامه لیگ باز هم در مواقع ضروری از این سیستم ۳ دفاعه استفاده کند ولی این مدل بازی نیاز به تمرینات زیاد و هماهنگی فوق العاده در همه خطوط دارد. از همین رو یحیی و دستیارانش در تعطیلات لیگ وقت بیشتری روی این سیستم گذاشتند و تمرینات زیادی با این سیستم انجام دادند.

آنها حتی در بازی دوستانه مقابل شهرخودرو هم با همین سیستم به میدان رفتند. آنطور که شنیدیم در بازی فردا مقابل مس رفسنجان، یحیی قصد دارد دوباره تیمش را با ۳ مدافع میانی به زمین بفرستد و انگار سیستم مدنظرش را در این فصل پیدا کرده است.

البته بازی در سیستم ۳-۴-۳ قدرت بدنی و سرعت بالایی می خواهد و باید دید پرسپولیسی که در بازی های قبلی خود مشکل بدنی داشت چقدر خودش را در تعطیلات لیگ برتر آماده کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج