جاباما
۱۱۷۰۸۰۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آخرین اخبار از شرایط عجیب منچستریونایتد

سولسشر تصمیم دارد وضعیت بحرانی منچستریونایتد را با اجرای ایده‌های تاکتیکی متفاوت مدیریت کند.

فارس: بازی‌های ملی به اتمام رسید و از فردا رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آغاز خواهد شد. فردا از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، منچستریونایتد میهمان واتفورد است و باید در این مسابقه به برتری برسد.

سولسشر پس از ۲ باخت ننگین مقابل لیورپول و منچسترسیتی وضعیت مناسبی ندارد ولی همچنان مدیریت باشگاه منچستریونایتد به او اعتماد کرده است. طبق گزارش‌های رسانه‌های انگلیسی، زیدان گزینه ایده‌آل سران یونایتد محسوب می‌شود ولی این سرمربی هنوز علاقه‌ای به حضور در یونایتد در این زمان از فصل ندارد. البته شنیده‌ها حاکی این بوده که سرمربی سابق رئال مادرید مشغول یادگیری زبان انگلیسی است تا بتواند هدایت این باشگاه را بر عهده گیرد.

طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، البته «براندن راجرز» نیز یکی دیگر از گزینه‌های جدی سرمربیگری منچستریونایتد است و اگر سولسشر در این بازی‌ موفق به پیروزی نشود، شاید راجرز هدایت شیاطین سرخ را برعهده بگیرد، البته در حال حاضر همه در یونایتد امید دارند که سولسشر شرایط را تغییر خواهد داد.

دیلی میل در گزارش خود نوشت که سولسشر در حال مدیریت بحران است و می‌خواهد متوجه شود که چرا ایده‌های تاکتیکی او در بازی مقابل منچسترسیتی و لیورپول جواب نداده است. پیشتر رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که سرمربی منچستریونایتد رو به فیلم‌های آموزشی آورده تا کیفیت مربیگری خود را افزایش دهد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج