۱۱۷۱۱۶۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

واکنش سولسشر به احتمال اخراج از یونایتد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، به شایعات اخراجش از این تیم واکنش نشان داد.

ورزش سه: منچستر یونایتد امروز در ادامه روند کابوس وار و ناامیدکننده خود طی هفته‌های اخیر با نتیجه باورنکردنی و عجیب ۴-۱ برابر حریف پایین جدولی یعنی واتفورد شکست خورد؛ موضوعی که حالا اوله گنار سولسشر را در آستانه برکناری از هدایت شیاطین سرخ قرار داده است.

سولسشر بعد از شکست سنگین منچستریونایتد مقابل واتفورد گفت: " این یک چالش بزرگ برای همه است. من برای باشگاه و با آن کار می‌کنم. ما ارتباط خوبی داریم و اگر قرار باشد باشگاه کاری انجام دهد، این گفتگو بین خود ماست نه من و شما. من کاملاً هواداران را درک می کنم. ما از این شرایط خجالت می‌کشیم. ما راه‌مان را از گم کرده ایم. ما در وضعیت بسیار بدی قرار داریم. اما این بخشی از فوتبال است و می‌دانم که آنها از تیم و هرکسی که در زمین است حمایت خواهند کرد.

نیمه اول بدترین بازی ممکن بود که ما انجام دادیم و برای من دشوار است که توضیح دهم چرا اینقدر به حریف اجازه دادیم موقعیت ایجاد کند. از طرفی فکر می کنم که خریدهای تابستانی انتظارات را بالا برد. با توجه به دومی در فصل گذشته امیدوار بودیم شروع خوبی داشته باشیم اما در رسیدن به فرم ایده‌آل ناکام هستیم."

سولسشر یک بار دیگر در پاسخ به یک سوال پیرامون احتمال اخراج از منچستریونایتد گفت: "این به من مربوط نمی‌شود که بخواهم نگرانش باشم. من تا جایی که بتوانم سخت کار می کنم و می‌دانم با کادری که در اختیار دارم می‌توانم چه کاری انجام دهم. در حال حاضر ما نتیجه نمی گیریم بنابراین می توانم این سوال شما را درک کنم. من به خودم اعتماد دارم و می‌دانم که می توانیم شرایط را تغییر دهیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج