۱۱۷۰۸۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اعتراض رسمی باشگاه نفت‌مسجدسلیمان به داوری

باشگاه نفت مسجدسلیمان به دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران درخصوص بازی آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم لیگ برتر، اعتراض کرد.

ایسنا: باشگاه نفت مسجدسلیمان به دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران درخصوص بازی آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم لیگ برتر، اعتراض کرد.

در متن اعتراض باشگاه نفت مسجدسلیمان به دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران آمده است:

"ضمن تشکر بابت حمایت های بی دریغ هواداران پرشورمان در پنج هفته ی گذشته،متاسفانه در بازی با آلومینیوم تصمیم اشتباه داور مسابقه آقای کاظمی در اعلام پنالتی به سود تیم آلومینیوم به اذعان کارشناسان امر،باعث تاثیر مستقیم در نتیجه ی بازی شد و همچنین تاثیرات منفی روحی و روانی این تصمیم عجیب و اشتباه منجر به شکست تیم نفت مسجدسلیمان در این مسابقه گردید که هواداران ارزشمندمان را بی نهایت آزرده خاطر کرد.

برای باشگاه نفت چیزی که مبهم است این است که در بازی با آلومینیوم چگونه کمک داور که به مراتب دید ضعیف تری را نسبت به داور مسابقه برای اعلام خطا در داخل یا بیرون محوطه جریمه دارد اعلام پنالتی میکند و داور مسابقه چیزی که خودش دیده است و تصمیمی را که گرفته است تغییر داده و نظر کمک داور را تایید می کند؟

نکته مبهم دوم اینکه: کمک داور باید درباره ی خط عرضی محوطه جریمه به داور کمک کند و خط طولی محوطه جریمه با داور مسابقه خواهد بود زیرا کمک داور دید مناسبی نسبت به داخل یا بیرون بودن خطا نخواهد داشت و خط طولی در تسلط کامل داور خواهد بود، متاسفانه این نکته مهم در بازی نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک رعایت نشد و تیم ما از این تصمیم اشتباه متضرر شد.

خواسته ی اصلی باشگاه نفت و هوادارانش همواره عدالت در مستطیل سبز بوده و هست و امیدواریم با فراهم شدن ابزار لازم اشتباهات داوری به حداقل برسند و دیگر شاهد اشتباهات تاثیرگذار داوران در مسابقات فوتبال نباشیم.

امیدواریم فدراسیون فوتبال،سازمان لیگ و کمیته داوران نظارت بیشتری را برای بازی های انجام پیش رو انجام دهند تا دیگر حق تیم هایی مثل نفت مسجدسلیمان ضایع نشود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج