۱۱۷۰۹۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۴ تیم صدرنشینی را دوست نداشتند!

چهار تیم لیگ برتری مقابل حریفان خود برنده نشدند تا صدرنشین جدول در پایان هفته پنجم تغییر کند.

ورزش سه: چهار تیم لیگ برتری مقابل حریفان خود برنده نشدند تا صدرنشین جدول در پایان هفته پنجم تغییر کند.

رقابت‌های این هفته لیگ برتر در حالی برگزار شد که تیم‌های استقلال، پیکان، سپاهان و گل‌گهر در شرایطی که می‌توانستند با برتری در بازی‌های خود صدرنشینی را تجربه کنند، به این مهم نرسیدند تا آلومینیوم اراک از رتبه پنجم به رده اول برسد و یک شگفتی رقم بزند.

استقلال در دیدار امروز مقابل نساجی موقعیت‌های خوبی هدر داد و فرصت‌های خطرناکی نیز روی دروازه‌اش خلق شد که هیچ‌کدام ثمری نداشت تا بازی با تساوی صفر- صفر خاتمه یابد و با این نتیجه آبی‌پوشان صدر جدول را هم از دست بدهند و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم در رده دوم قرار بگیرند.

پیکان تهران که هفته قبل هم‌امتیاز با استقلال بود و تفاضل گل برابری داشت، امروز نخستین شکست فصل را مقابل فجرسپاسی شیراز تجربه کرد تا بخاطر تساوی سپاهان، به رده چهارم سقوط کند و نتواند به برد برسد و با توجه به تساوی استقلال، صدرنشینی را به دست بیاورد.

سپاهان اصفهان هم در روزی که می‌توانست با استفاده از موقعیت‌های خود و گلزنی مقابل تراکتور به پیروزی دست یابد و با ۱۲ امتیازی شدن صدرنشین شود، به کسب یک امتیاز بسنده کرد تا به امتیاز ۱۰ برسد و به رده سوم برود.

گل‌گهر سیرجان نیز دیگر تیمی بود که این هفته فرصت‌سوزی کرد؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی دیروز به تساوی بدون گل در آبادان رضایت دادند تا ۹ امتیازی شوند و نتوانند صدرنشینی را به دست بیاورند.

اما شاگردان رسول خطیبی در آلومینیوم اراک که تا پایان هفته چهارم بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر سیرجان در رده پنجم قرار داشتند، موفق به کسب پیروزی ارزشمند مقابل نفت مسجدسلیمان شدند تا ۱۱ امتیازی شوند و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال برای نخستین بار در تاریخ به صدر جدول لیگ برتر برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج