۱۱۷۰۹۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نویدکیا: حال سپاهان مثل زاینده‌رود خوب نیست!

سرمربی سپاهان اظهار نظر و تشبیه جالبی درباره شرایط تیمش عنوان کرد.

ورزش سه: سرمربی سپاهان اظهار نظر و تشبیه جالبی درباره شرایط تیمش عنوان کرد.

محرم نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار سپاهان و تراکتور اظهار کرد:

از نظر من ما در نیمه اول فوتبال فوق‌العاده‌ای ارائه دادیم و سعی کردیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم. تراکتور سعی داشت با سیستمی کار کند که سعی دارد در زمین خود دفاع فشرده‌ای داشته باشد و با مهاجم سرعتی‌اش از ضدحملات بهره ببرد.

او ادامه داد: نیمه اول خیلی خوبی بود و موقعیت‌های ایده‌آلی داشتیم که باید از آنها استفاده می‌کردیم، اما اینطور نشد. در نیمه دوم هم همین روند را ادامه دادیم ولی دوباره یک مقدار عجله کردیم که طبیعی هم بود چون می خواستیم نتیجه بگیریم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: بعضا زمان‌هایی که نیاز نبود، قصد داشتیم از توپ‌های بلند استفاده کنیم ولی روی هم رفته از نوع فوتبالی که تیمم بازی می‌کند، رضایت ندارم ولی واقعیت این است که این نتیجه برای ما ایده‌آل نیست و این اتفاق مشکلی است که من و همکارانم داریم و باید راهکارهای بهتری بیاوریم تا موقعیت های بیشتری به وجود بیاوریم.

نویدکیا تاکید کرد: باید با واقعیت زندگی کنیم که تیم‌ها در نقش جهان با لایه‌های دفاعی بازی می‌کنند و ما بایدبتوانیم فضاهای بهتری ایجاد کنیم و از لایه‌های دفاعی رد شویم و موقعیت‌های بهتری روی دروازه حریف به وجود بیاوریم.

او در اظهار نظری جالب ابراز کرد: باید بگویم حال ما هم مثل زاینده‌رود خیلی خوب نیست و امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیریم و حال هر دوی ما خوب باشد.

سرمربی سپاهان در خصوص عدم شوت‌زنی بازیکنان تیمش عنوان کرد: این مورد را قبول دارم، اما در نیمه اول چند بار شانس خودمان را امتحان کردیم که کم بود ولی باید در نیمه دوم باید این کار را بیشتر انجام می‌دادیم. این اتفاق معضل بنده است و باید ایجاد فضا کنیم تا شانس شوت داشته باشیم.

نویدکیا اضافه کرد: در نیمه دوم چندین بار فضاسازی خوبی کردیم و بچه‌های ما موقعیت‌های مناسبی داشتند، اما سبک بازی فوتبال ما طوری است که تیم‌ها یک مقدار فضای کمی به ما می‌دهند و تیم سپاهان باید طوری بازی کند که فضای بیشتری از تیم‌ها بگیرد. باید بیشتر روی این مورد کار کنیم و راهکارهای زیادی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج