جاباما
۱۱۷۴۲۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دردسر سرمربی جدید منچستر برای رونالدو

سرمربی جدید منچستریونایتد اقدامات مشابه با لایپزیگ را در باشگاه انگلیسی اعمال کرده است.

خبرآنلاین: کریستیانو رونالدو، در میان بسیاری چیزهای دیگر، به خاطر کلکسیون وسیع خودروهای لوکس خود شهرت دارد، اما ممکن است این فوق ستاره پرتغالی از حضور در زمین تمرین منچستریونایتد با وسایل نقلیه لاکچری منع شود!

رالف رانگنیک، سرمربی موقت جدید، در هر باشگاهی که کار می‌کند، روش‌های سختگیرانه‌ای در مورد مسائل مربوط به زمین بازی و خارج از آن دارد و نقش او در یونایتد نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

در حالی که با باشگاه لایپزیگ، رانگنیک فقط به بازیکنانش اجازه می‌داد تا با وسایل نقلیه شرکتی از امکانات باشگاه استفاده کنند و اکنون میرر ادعا می‌کند که این سیاست می‌تواند در باشگاه یونایتد نیز اعمال شود!

رونالدو کلکسیون خودروهایی به ارزش بیش از ۲۰ میلیون یورو دارد که شامل فراری، لامبورگینی و اخیراً یک بنتلی ۳۰۰ هزار یورویی است که به همراه تیم خودذو تصویری از او در حال حضور در زمین تمرین باشگاه دیده می‌شود.

دردسر سرمربی جدید منچستر برای رونالدو

مربیان گذشته او به دلیل موقعیت فوق ستاره و اهمیتی که برای تیم‌هایش دارد، تمایل داشتند به او آزادی بیشتری در داخل و خارج از زمین بدهند، با این حال سرمربی جدید آلمانی هرگز برای یک بازیکن استثنا قائل نشده است، به این معنی که ممکن است تنش‌هایی به همین خاطر بین بازیکنان وجود داشته باشد.

اگر رانگنیک چنین قانونی را در یونایتد اعمال کند، بازیکنان به احتمال زیاد باید برای تمرین با خودروهای شورلت به کمپ کارینگتون بروند زیرا با وجود اینکه این شرکت دیگر اسپانسر پیراهن تیم اول نیست، هنوز هم شریک رسمی شیاطین سرخ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج