تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی
با چراغ سبز وزیر ورزش و موافقت او، سرانجام تبلیغات محیطی دربی تهران به باشگاه استقلال تعلق گرفت.
برترینها: با پیگیری های مدیرعامل باشگاه استقلال و حمایت وزیر ورزش سرانجام تبلیغات محیطی دربی تهران به استقلال رسید.
اینکه باشگاه ها به دنبال حق و حقوق تضییع شده خود در تمام این سال ها هستند، اتفاق خوبی است و امیدواریم روزی همه باشگاه ها بتوانند نه تنها در زمینه تبلیغات که پیرامون حق پخش تلویزیونی نیز به حق و حقوق مسلم خود برسند.
این نخستین تجربه تبلیغات محیطی یک باشگاه در فوتبال بدون مداخله سازمان لیگ بود اما امیدواریم بعدها سلیقه بهتری از خود به خرج دهیم و این قدر اطراف ورزشگاه را با تابلوهای بی قواره زشت نکنیم.
درشت نمایی و بالا بردن هر بنر و تابلویی تا بالای سکوهای ورزشگاه، چشم بینندگان تلویزیونی را آزار می دهد و از نظر آراستگی و زیبایی هم این کار زیبنده نیست.
تبلیغات محیطی چند لایه در دربی 79، واکنش منفی بینندگان تلویزیونی را در پی داشت.
نظر کاربران
تلویزیونو خاموش کردم و قید بازی رو زدم بخاطر این شیرین کاری
تلویزیونو خاموش کردم و قید بازی رو زدم بخاطر این شیرین کاری
پاسخ ها
عه
مگه بازی فوتبال شروع شده
من داشتم همش تبلیغاتارو میخوندم تا ساعت بگذره فوتبال رو ببینم
گشنگان پول و ثروت
سوختن،،به نفع همه تیم ها است
هیچی شون درست نیست
لنگی های عزیز بازی برگشت به لطف وجود سردار تبلیغات به خودتون دادن که درآمد داشته باشین انشالله اون موقع هم همین حرفا رو بزنید
خیلی خیلی زنندهاست
خیلی هم خوب هست
احمدی دیگه داره تیکه تیکه میکنه خودشو
بد سوختن انگار صدا و سیما
بابا زیز نویس شما دیگه چی میگه
سلام
این حق مسلم باشگاههاست که از این امکان استفاده کنند. چرا به شما زور اومده!!!!!!!!!
بازی وستهم چلسی را نگاه کنید اینقدر بی خود حرف نزنید
خودتونو جر ندین تو بازی های اروپایی هم تبلیغات این شکلیه.