جاباما
۱۱۷۵۵۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شما اشتباه می‌کردید آقای اسکوچیچ!

داربی ۹۷ چیزی نبود غیر از نود دقیقه ترس، احتیاط، تدابیر غلط فنی، زیر توپ زدن، با کمترین حرکات ترکیبی و تاکتیکی. از قضا سرمربی تیم ملی هم در ورزشگاه تشریف داشت و بازی را دید. اما به نظر می‌رسد اگر او در این زمان ۹۰ دقیقه‌ای یک درخت دیگر کنار درخت مارک ویلموتس می‌کاشت، استفاده بیشتری از عمرش کرده بود!

خبرگزاری ایسنا: داربی ۹۷ چیزی نبود غیر از نود دقیقه ترس، احتیاط، تدابیر غلط فنی، زیر توپ زدن، با کمترین حرکات ترکیبی و تاکتیکی. از قضا سرمربی تیم ملی هم در ورزشگاه تشریف داشت و بازی را دید. اما به نظر می‌رسد اگر او در این زمان ۹۰ دقیقه‌ای یک درخت دیگر کنار درخت مارک ویلموتس می‌کاشت، استفاده بیشتری از عمرش کرده بود!

«هنوز هم جنجال‌های آن نقل قول کذایی از دراگان اسکوچیچ ادامه دارد؛ همان که سرمربی تیم ملی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های کشورش گفته بود: «فیزیک و تکنیک بازیکنان ایرانی عالی است اما آنها از نظر تاکتیکی هنوز جای پیشرفت دارند و روزبه‌روز بهتر می‌شوند.» یادتان هست چه بلوایی به پا شد؟ مهدی طارمی جواب اسکو را داد، یک اردو را از دست داد و حالا می‌گویند شاید اردوی بهمن‌ماه تیم ملی را هم از دست بدهد. پیشکسوتان فوتبال ایران هم در رسانه‌ها رگ گردن کلفت کردند و از این جسارت (!) مربی کروات برآشفتند.
حالا نه این که خود اسکو خیلی مربی بزرگی باشد اما خداوکیلی حرفی که زده بود بیراه بود؟ اگر فکر می‌کنید این‌طوری است، یک بار دیگر بنشینید و فیلم داربی ۹۷ پایتخت را تماشا کنید. به خدا قسم اگر بتوانید چنین شکنجه‌ای را تاب بیاورید. این بازی چیزی نبود غیر از نود دقیقه ترس، احتیاط، تدابیر غلط فنی، زیر توپ زدن، با کمترین حرکات ترکیبی و تاکتیکی. از قضا سرمربی تیم ملی هم در ورزشگاه تشریف داشت و بازی را دید. اما به نظر می‌رسد اگر او در این زمان ۹۰ دقیقه‌ای یک درخت دیگر کنار درخت مارک ویلموتس می‌کاشت، استفاده بیشتری از عمرش کرده بود! شما جای دراگان بودید، از دل بازی شنبه کدام فوتبالیست را به تیم ملی فرا می‌خواندید؟ تازه گریبان او را گرفته‌اند که چرا مهدی ترابی را فیکس بازی نمی‌دهی. منظورشان همین ترابی افول‌کرده پرسپولیس است که ۳۰ درصد فصل گذشته‌اش هم کیفیت ندارد.
فوتبال ایران از نظر فنی و تاکتیکی چیزی بیشتر از آن چه عصر شنبه دیدیم، ندارد. مخصوصا در لیگ امسال به‌سختی می‌توان مسابقه‌ای را پیدا کرد که ارزش محتوایی بالاتری داشته باشد. ۲۵درصد مسابقات لیگ بیست‌ویکم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده‌اند و همین فکت ساده آماری، گواه آن است که لیگ برتر ایران از نظر جذابیت زیر خط فقر قرار دارد. خود اسکوچیچ هم بی‌اندازه خوشبخت است که اسکلت تیمش را بر پایه لژیونرها بنا کرده و نیازی به نازکشی از بازیکنان متوسط باقی مانده در لیگ ایران ندارد. این وسط فقط داستان حمید مطهری، دستیار یحیی گل‌محمدی، جالب است که پیش از شروع فصل جاری در انتقاد از شرایط تیم ملی گفته بود: «این تیم بیشتر بازیکن‌محور است تا تاکتیک‌محور!» جایگاه اسکوچیچ که در فوتبال دنیا مشخص است و بنده‌خدا رزومه و ادعای خاصی ندارد اما برای منتقدان او هم خوب نیست که فوتبالی به این زشتی بازی کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج