۱۱۷۶۴۲۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مطهری: خودمان یک تیم بزرگ هستیم

مهاجم استقلال گفت: ما خودمان یک تیم بزرگ هستیم و نباید در مورد تیم‌های بزرگ صحبت کنیم.

فوتبالی: مهاجم استقلال گفت: ما خودمان یک تیم بزرگ هستیم و نباید در مورد تیم های بزرگ صحبت کنیم.

ارسلان مطهری در مورد برد استقلال مقابل پیکان که با گلزنی خودش همراه بود، اظهار داشت: خداراشکر، هفته‌های قبل هم باید برنده می شدیم اما شانس یارمان نبود. گلی که زدم لطف خدا و زحمت بچه‌ها بود.

وی در مورد انتظار هواداران از استقلال برای قهرمانی، گفت: یاد گرفته‌ام که هیچ موقع از قهرمانی حرف نزنم. اگر برای قهرمانی تلاش کنم نتیجه مسلما همان چیزی می‌شود که دلمان می خواهد. هرتیمی در مورد قهرمانی صحبت کند زود است. تازه هفته نهم هستیم. خیلی کار داریم. باید یک روند صعودی را در پیش بگیریم و آن را حفظ کنیم تا بتوانیم نتایج مورد نظر را به دست بیاوریم.

مهاجم استقلال در مورد اینکه این تیم هم طلسم مساوی‌ها را شکست و هم به اندازه ۶ هفته اخیر گل زد، عنوان کرد: بعضی اوقات یک تیم دچار بدشانسی می شود. اگر تیمی بد بازی کند و نتیجه نگیرد انتقاد وارد است. اگر خوب بازی کند و نتیجه نگیرد بازهم انتقاد وارد است اما خوب بازی کرده است. از یک جایی به بعد بدشانسی تمام می شود و اعتماد به نفس به بازیکنان می رسد. در بازی های قبل موقعیت هایمان گل نشد، اگر این اتفاق می افتاد مطمئنا ۵ هفته مساوی نمی شد. باید این روند را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه آیا استقلال مقابل تیم‌های بزرگ هم می تواند این نتیجه را کسب کند، گفت: ما خودمان یک تیم بزرگ هستیم و نباید در مورد تیم های بزرگ صحبت کنیم.

مطهری در مورد بازی بعدی استقلال مقابل سپاهان در تهران که می تواند تکلیف صدرنشینی را مشخص کند و آیا سپاهان تیم بزرگی نیست، اظهار داشت: من نگفتم سپاهان بزرگ نیست. چنین بی احترامی به هیچ تیمی نمی کنم. شما به دنبال یک جواب برای سوال حاشیه‌ای خودتان هستید و من هم جواب حاشیه ای ندارم. فقط گفتم تیم بزرگی هستیم و در مورد تیم های بزرگ صحبت نمی کنیم. غیر از این نبود.

وی افزود:‌بازی با سپاهان مهم است. همه تیم ها تلاش می کنند نتیجه بگیرند. هر بازی برای ما می تواند سخت باشد چون همه تیم ها مقابل استقلال تلاش می کنند دیده و پیروز شوند. ما باید دو برابر تلاش کنیم چون در استقلال بازی می کنیم.

مهاجم استقلال در مورد داوری بازی با پیکان گفت: تمام داوران اشتباه می کنند. این طبیعی است. اشتباه بیش از حد غیر طبیعی است. اعتراض به داوری هم طبیعی اما اعتراض بیش از حد غیر طبیعی است. با تمام این تفاسیر داوری عالی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج