اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۷۹۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دیدار پاپ فرانسیس و زلاتان

مهاجم تیم میلان با پاپ فرانسیس دیدار کرد.

ایسنا: به نقل از کوریره دلواسپورت، پاپ فرانسیس از زلاتان ابراهیموویچ که اکنون برای باشگاه ایتالیایی میلان بازی می کند، پذیرایی کرد. این دیدار ماهیت خصوصی داشت، بنابراین واتیکان به طور رسمی آن را گزارش نمی‌کند، اما خود ورزشکار عکسی را با پاپ در اینستاگرام خود منتشر کرد.

همان‌طور که توسط خبرگزاری ANSA گزارش شده است، ابراهیموویچ، پسر یک مهاجر در سوئد، یک پیراهن باشگاه و کتاب اخیراً منتشر شده خود "آدرنالین" را به فرانسیس هدیه داد.

دیدار پاپ فرانسیس و زلاتان

او پیش‌تر در توییتر خود به عنوان تبلیغی برای این کتاب نوشته بود: «این انجیل نیست، بلکه دفتر خاطرات مردی است که در ۴۰ سالگی با گذشته خود تسویه حساب می‌کند و مستقیماً به آینده می‌نگرد.

مشخص است که پاپ فرانسیس قبلاً به فوتبال علاقه داشته و از طرفداران تیم بوینوس آیرس "سان لورنزو" بود. هم‌چنین مشخص است که او از سال ۱۹۹۰ تلویزیون تماشا نکرده است. پاپ به طور دوره‌ای از ورزشکاران، اغلب با تیم‌های کامل، قبل از مسابقات مهم در رم پذیرایی می‌کند.

زلاتان ایبراهیموویچ هم‌چنان در میلان پا به توپ است و عملکردهای فوق‌العاده‌اش در این تیم از یادها نخواهد رفت. ممکن است در میلان بازنشسته نشود، کسی نمی‌داند. شاید هنوز روزهای زیادی برای آویختن کفش‌هایش باقی مانده باشد. او در زمین و بیرون از آن می‌داند چه کار کند. پاس‌ها، دریبل‌ها و شوت‌هایش ادامه دارند و می‌تواند همه را با حرکت‌هایش به وجد آورد. اظهارات مهاجم سوئدی نشان می‌دهد که زلاتان، زلاتان است و تنها خودش در سطح خودش است. او خیلی هوشمندانه صحبت می‌کند.

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی تمام نشدنی دنیای فوتبال، به تازگی کتاب زندگینامه جدیدی از خود به نام آدرنالین منتشر کرده و در یکی از قسمت‌های منتشر شده در آن، اعلام کرده یونایتد دارای ذهنیتی کوچک است. یونایتد باشگاهی ثروتمند و یکی از قدرتمندترین‌ها در دنیا است. از بیرون که نگاه می‌کنید، همین طور به نظر می‌رسد و من هم همین نظر را داشتم، ولی وقتی خودم آن‌جا رفتم، ذهنیتی کوچک و بسته دیدم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج