۱۱۷۷۹۷۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

قلیچ: به جان دخترم، سجادی و صدری را نمی‌شناسم

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حضورش در تجمع هواداران این تیم و حرف و حدیث‌های پیش آمده صحبت کرد.

ایلنا: روز گذشته عده‌ای از هواداران پرسپولیس در اعتراض به وضعیت این تیم و بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی به دلیل بدهی به کالدرون مقابل ساختمان وزارت ورزش تجمع کردند تا اعتراض خود را به گوش حمید سجادی برسانند. در این میان وحید قلیچ، پیشکسوت پرسپولیس هم در این تجمع حاضر شد و صحبت‌های او مبنی بر اینکه در بحث باز نشدن پنجره، صدری و سجادی تقصیری ندارند و کم کاری از سوی کالدرون صورت گرفته، اعتراضات زیادی را از هواداران این تیم به جان خرید و او را متهم کردند که از سوی مدیریت باشگاه و وزارت ورزش مامور شده تا میان جمعیت برود و آنها را آرام کند.

وحید قلیچ در خصوص حضورش در تجمع هواداران و حرف و حدیث‌های ایجاد شده توضیح داد: من طبق قولی که به هواداران داده بودم پا به پای آنها در تجمع شرکت کردم و دلیل حضورم در تجمع روز گذشته همین بود و خدا را گواه می‌گیرم دلیل دیگری نداشت. حرفی هم که زدم نه در دفاع از سجادی بود نه در دفاع از صدری و فقط واقعیت را طبق چیزی که شنیده بودم بیان کردم. اینکه پول به حساب کالدرون واریز شده ولی کارشکنی از سمت او صورت گرفته تا مراحل اداری آن طول بکشد و پنجره پرسپولیس دیرتر باز شود.

وی افزود: اینکه می‌گویند من از سجادی یا صدری ماموریت گرفته بودم که میان جمعیت بروم و از آنها دفاع کنم درست نیست. به جان دخترم قسم که من هیچکدام از این افراد را تا به حال یک بار هم از نزدیک ندیدم و اگر آنها را در خیابان ببینم نمی‌شناسم. ضمن اینکه اگر واقعاً ماموریت داشتم از کسی دفاع کنم و جو را علیه او آرام کردم اصلاً جرئتش را نداشتم که بروم میان آن همه جمعیت و بخواهم این حرف را بزنم. می‌نشستم در خانه‌ام و با مصاحبه این کار را می‌کردم.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: خدا را شکر در طول این سال‌ها دستم جلوی کسی دراز نبوده و کاری هم با افراد حاضر در ورزش نداشتم. این همه پیشکسوت پرسپولیس دیروز کجا بودند؟ همه یاد گرفته‌اند بیرون گود بنشینند و به اصطلاح بگویند لِنگش کن. من آنجا رفتم که کنار هواداران باشم و فقط نظر خودم را گفتم. به امید خدا طی روزهای آینده پنجره باز شود و دو بازیکن تاجیکستانی هم اضافه شوند تا شاید باری از روی دوش تیم بردارند.

قلیچ در پایان در مورد وضعیت پرسپولیس و بازی با پیکان گفت: من همیشه سعی کردم حمایت کنم. پرسپولیس هم اگر مشکلی دارد از بازیکنان است و یحیی گل محمدی تا لب خط می‌تواند جلو برود و نمی‌تواند خودش برود در زمین و گل بزند. تیم خوب بازی می‌کند و تاکتیکش خوب است و بازیکنان در زدن ضربات کم دقت هستند. امیدوارم امروز پیکان را شکست دهیم چرا که تیمی مثل پیکان را باید بتوانیم راحت ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جان بچم فقط تو توهمی قلیچ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج