۱۱۷۸۷۷۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش مدیر رسانه‌ای استقلال به صحبت‌های صدری

معاون ارتباطات باشگاه استقلال به اظهارات سرپرست باشگاه پرسپولیس، واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: محمد نوری‌فر درخصوص ابراز امیدواری مدیرعامل باشگاه ۹۰ارومیه در خصوص پرداخت سهم این باشگاه از تبلیغات محیطی دیدار مقابل استقلال، اظهار داشت: از مسئولین این باشگاه به دلیل اینکه دعوت ما را قبول کردند و در این کنفرانس حاضر شدند، تشکر می‌کنم. این موضوع مربوط به تیم اقتصادی باشگاه است و اگر طبق قوانین قرار باشد این کار صورت بگیرد، حتما و قطعا انجام می شود.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال در مورد حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس در فدراسیون فوتبال و دیدار با عزیزی خادم، عنوان کرد: در مورد پرونده بازیکن گابنی اول باید از تیم حقوقی باشگاه استقلال تشکر کنم که پیگیرانه این کار را پیش بردند. چند نفر از همکاران در شبکه‌های اجتماعی در کار جمع آوری منابع فوق‌العاده به ما کمک کردند. از تک تک آن ها بابت این قضیه تشکر می‌کنم. تیم و معاون حقوقی ما خیلی برای این کار زحمت کشیدند.

وی با اشاره به صحبت‌های مجید صدری پس از دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال، افزود: می‌گویند در زمین رقابت کنید و امتیاز بگیرید. واقعا حافظه هواداران استقلال و طرفداران فوتبال ایران مملو از خاطراتی است که نتایج و جام های قهرمانی آن ها در بیرون از زمین به دست آمد. همین بلوای سوپرجام را یادمان نمی رود که با قانون من درآوردی یک جام را که می‌توانست یک بازی در نیم فصل یا زمان دیگری برگزار شود، با چه اصراری آمدند انجام دادند و آن مسائل برای ما به خاطر سوپرجام پیش آمد. یا ماجراهای هتل اصفهان و قصه‌هایی که وجود داشت و آمدند آن امتیاز را گرفتند.

نوری‌فر افزود: این نکته را توجه کنید؛ در لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸، بازی پرسپولیس-سپاهان مقطعی بود هنوز آن فاصله اختلاف امتیاز وجود نداشت و رقابت تنگاتنگ بود. آن بازی به تیم‌هایی که رقیب پرسپولیس بودند خیلی ضربه زد. پرسپولیس سه امتیاز راحت و ساده را بیرون از زمین گرفت. همان موقع هم مباحث زیادی وجود داشت که می‌شد به عنوان دفاع مطرح کرد.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به رای کمیته انضباطی در پرونده بازیکن گابنی گل گهر گفت: کمیته انضباطی بررسی کرده، نکته ای که خیلی کم دیدم رسانه ها به آن بپردازند گزارش ۵۰صفحه‌ای پلیس فتا است. گزارش تخصصی داده، IPها بررسی شده، از ۹ ایمیل ۷ ایمیل جعلی بوده و کار پرونده را تقریبا یکسره کرده، کمیته انضباطی رای داده، بررسی در استیناف هم مسیر قانونی است. بعید می‌دانیم با این میزان مدارک و مستندات موجود... خواهشا به دو خط آخر رای کمیته انضباطی دقت کنید که گفتند حتما با جعل کنندگان و مسئولینی که در این موضوع مقصر بودند، برخورد می شود. قرار است پیگیرانه این را انجام بدهند و معرفی کنند. پرونده در این بخش باز است.

وی تصریح کرد: متاسفانه ما می‌بینیم که در دو روز گذشته بیشترین اظهار نظر را از باشگاه رقیب تهرانی داریم. اگر صحبت‌های طرفین این پرونده یعنی باشگاه‌های استقلال، سپاهان پیکان و گل گهر را در این روزها جمع کنیم، به اندازه صحبت های دوستان نمی‌شود. مسئول، مربی، پیشکسوت، رسانه و هرکدامشان را که می‌بینید در این ساعت ها مشغول اظهار نظر هستند!

معاون ارتباطات باشگاه استقلال افزود: یک مساله قانونی بوده، فقط هم ما نبودیم. دو تیم دیگر در کنار ما بودند. این کار را پیگیری کردیم، کمیته انضباطی پیگیری کرده و رای را هم زود داده است. برخلاف بسیاری از پرونده ها که ۲، ۳، شش ماه، بروید دادگاه CAS یک سال دو سال طول بکشد، این رای خیلی زود صادر شد. قطعا کمیته انضباطی به یقین رسیده و این کار را انجام داده است. بیش از دیگران و آن‌هایی که باید، در رابطه با این پرونده صحبت می‌کنند. فکر می‌کنم این صحبت‌های من جزو معدود صحبت‌های مسئولان باشگاه استقلال در این یکی دو روز باشد. مسیر مشخص است. دوستان ضعفشان در خیلی از مسائل را می‌خواهند با این فرفکنی‌ها پوشش بدهند. اصلا اینطور نیست. استقلال کاملا قانونمند عمل کرده و کار را پیش برده است.

نوری‌فر با اشاره به موارد مشابهی که پیش از این برای پرسپولیس رخ داده بود، عنوان کرد: این موضوع که بازی در بیرون از زمین و... من یکبار هم گفتم از این شوخی‌ها با ما نکنید! هفته پیش قصه‌ای راه انداختید که ۶-۵ باشگاه با هم متحد شدند اما باشگاه‌ها یکی یکی تکذیب کردند و شما ماندید و باشگاه مبدا! الان هم باز این قصه‌ها هست. مطمئن باشید باشگاه استقلال برسر حقوق و منافعش با هیچ فردی شوخی ندارد.

وی افزود: یادمان نرود یکی از مهمترین و جنجالی‌ترین پرونده‌هایی که هنوز تکلیفش مشخص نشده، پرونده مهدی طارمی است. موضوعی که در آن زمان می‌شد با رصد و دقت بهتر، با شرایطی که این بار در فدراسیون فوتبال اتفاق افتاد و به این پرونده رسیدگی شد، آنجا هم این کار صورت بگیرد و حقی از بین نرود. ما یادمان نمی‌رود و ذهنمان پر از این مسائل است. خواهش می‌کنم دوستان به امور باشگاه خودشان بپردازند و در مورد سایر مسائل این حجم از اظهار نظر را شاهد نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر راست میگید چرا همان وقت این حرفها را نمی زدید خیلی سوزش داره پنچ سال قهرمانی شما هر کار ی بکنید امسال یک جام هم نمیگرید چون با نامردی امدید جلو

    • بدون نام

      دمت گرمممم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج