۱۱۷۸۹۵۶
۹۷ نظر
۵۰۰۸
۹۷ نظر
۵۰۰۸
پ

حمله تند آرش برهانی به پرسپولیسی‌ها!

بازیکن اسبق استقلال گفت: برخلاف آنچه همه می‌گویند بازی استقلال مقابل نود ارومیه بسیار خطرناک است و امیدوارم استقلال بتواند به سلامتی از این مرحله از جام حذفی عبور کند.

خبرورزشی: دیدار تیم‌های استقلال و نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اولین دیدار شاگردان فرهاد مجیدی در فصل جدید این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

آرش برهانی مهاجم و آقای گل اسبق تیم استقلال درباره ورود استقلال به جام حذفی و دیدار با تیم دسته دومی ارومیه ای، همچنین اتفاقات مربوط به تغییر نتیجه بازی با گل‌گهر و البته روند کلی استقلال در فصل جاری و البته مشکلات گلزنی این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

حمله تند آرش برهانی به پرسپولیسی‌ها!

خیلی ها معتقدند استقلال بدون مشکل و به راحتی نود ارومیه را شکست می دهد؟

اتفاقاً برعکس، معتقدم استقلال مقابل این حریف به مشکل می‌خورد. چون اعتقاد دارم هر تیمی که مقابل استقلال بازی می‌کند انگیزه دارد و تلاش بیشتری می کند و اتفاقاً چنین مسابقه ای را برای استقلال یک روز خطرناک می‌دانم و امیدوارم استقلال به سلامتی از این مرحله جام حذفی عبور کند چون در رقابت های جام حذفی فرصتی برای جبران وجود ندارد و مثل لیگ نیست. گرچه استقلال از نظر فنی مقابل حریفش و یک سر و گردن بالاتر است ولی وقتی بحث انگیزشی به میان می آید هر اتفاقی ممکن است. امیدوارم بازیکنان استقلال بدون دست‎کم گرفتن این تیم، با انرژی کامل به میدان بروند تا خدای نکرده مقابل این حریف چغر و بد بدن ارومیه ای به مشکل نخورند.

در جریان اتفاقات مربوط به تغییر نتیجه بازی استقلال مقابل گل گهر هستید و اینکه پرسپولیسی ها انتقاد می کنند و معتقدند عدالت این نیست که بازی استقلال سه بر صفر شود؟

باید بگویم اگر قرار بر اجرای عدالت بود باید خیلی قبل تر و زودتر از اینها در خیلی پرونده های دیگر اتفاق می‌افتاد. نمی‌خواهم اسم تیم خاصی را ببرم ولی همه اهالی فوتبال به یاد دارند که چه تیمی با جعل اسناد، یک بازیکن غیرقانونی را در تیمش بازی داد. اگر آن روزها قانون به شکل امروز اعمال می‌شد خیلی پیش از اینها استقلال باید به حقش می‌رسید. متاسفانه در پنج، شش سال گذشته شرایطی وجود داشت که عده‌ای به خودشان این اجازه را می دادند تا قانون را به راحتی دور بزنند. حتی خیلی وقت ها خودشان هم می دانستند که دروغ می گویند ولی به هر حال آنطور که هواداران و مسئولان استقلال انتظار داشتند کسی از حق واقعی استقلال و دیگر تیم ها دفاع نکرد.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

آنهایی که مخاطب این حرفها هستند خودشان متوجه می‌شوند. حساب دو دوتا چهارتاست. قانون، استقلال یا پرسپولیس را نمی‌شناسد. قانون می گوید همه باید در یک چارچوب مشخص رفتار کنند و هر کس تخلف کند باید تنبیه شود. ظاهراً در این پنج سال گذشته چون با برخی از تخلفات برخورد جدی نشده و کسی دنبال بررسی دقیق پرونده بازیکنان نرفته عده‌ای بدعادت شده اند و تصور می کنند قانون همان چیزی است که دوستانشان می گویند. به همین خاطر است که به عده ای فشار آمده و این شرایط را نمی توانند تحمل کنند. کاملا به یاد دارم در یک پرونده مشابه حتی خود مسئولان باشگاه هم اعتراف کردند که در اسناد مربوط به فلان بازیکن جعل کرده اند ولی به خاطر حمایت هایی که وجود داشت کسی کاری به کارشان نداشت و همیشه فکر می کنند وضعیت باید به آن شکل باشد.

انتظار صدور چنین رأیی را از کمیته انضباطی داشتید؟

جا دارد از آقایان آجرلو و دکتر سمیعی تشکر کنم که علاوه بر مسائل دیگر مربوط به باشگاه، در این یک مورد خاص از حق استقلال دفاع کردند. در سال های گذشته بارها حق استقلال در مواردی مشابه تضییع شد چون زور مسئولان وقت باشگاه به آنهایی که در راس کار بودند نمی رسید. بنده نه آقای سمیعی را دیده ام و نه ایشان را می‌شناسم ولی انصافاً نشان داد با دانش بالا و اشراف کامل بر تمام زوایای مسائل حقوقی چطور حق استقلال را گرفت. گرچه حالا عده‌ای مدعی شده اند که این اتفاقات ناشی از اقدامات آنها بوده ولی همه می دانند عامل اصلی چه کسی بود.

شما خودتان کرمانی هستید. کسر امتیاز از تیم سیرجانی برای خود شما که اهل این استان هستید حس بدی نداشت؟

واقعا متأسفم تیم استانم اسیر دلال بازی عده ای از خدا بی خبر شد. من احترام و ارادت خاصی نسبت به آقای قلعه‌نویی دارم. امیرخان بی‌شک بهترین و پرافتخارترین مربی لیگ برتر بوده که در حق خود من لطف زیادی داشته ولی قطعا می‌دانم که این حق سرمربی گل گهر نبود، این حق مردم سیرجان نبود. شنیدم باشگاه گل گهر ۷۰۰ میلیون تومان جریمه شده و قطعاً همین مقدار و یا بیشتر بابت جذب بازیکن گابنی ضرر کرده است. ای کاش این یک و نیم میلیارد تومان هزینه بچه های عاشق فوتبال سیرجان میشد تا لااقل در آینده چندین فوتبالیست از استان کرمان و این شهر به سطح اول فوتبال معرفی می شدند. باز هم می گویم به خاطر این اتفاق برای امیر خان و تیم گل گهر خیلی ناراحتم. از وقتی امیر خان تیم سیرجان را در دست گرفته زحمات زیادی برای این تیم کشیده و از یک باشگاه معمولی یک باشگاه قابل احترام و بزرگ ساخته است. امیدوارم در ادامه مسابقات گل گهر با تکیه بر بازیکنان خوبی که دارد بتواند این امتیازات را جبران کند. هرچند که کار سختی است.

وضعیت استقلال در لیگ برتر را چطور ارزیابی می کنید؟

استقلال به لحاظ ساختار دفاعی شرایط خیلی خوبی دارد که خیلی ها آن را تحسین کردند اما باید بگویم این تنها مربوط به مدافعان تیم استقلال نمی شود. چون ساختار دفاعی یک تیم از نفرات خط حمله شروع می شود.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

وقتی که یک تیم خوب دفاع می‌کند، کم گل می خورد و نمی بازد یعنی همه بازیکنانش شیوه دفاعی را به خوبی بلد هستند و در قالب کار تیمی در بحث دفاع مشارکت دارند. قطعاً این وضعیت با تلاش کادر فنی و دانش مربیان استقلال اتفاق افتاده. معمولاً تیم‌ها زمانی گل می خورند که یک اشتباه فردی داشته باشند. ولی وقتی تیمی در ۱۰ بازی ۲ گل می خورد یعنی علاوه بر مدافعانش سایر بازیکنان هم اشتباه فردی خاصی نداشته اند.

شرایط استقلال در فاز تهاجمی باعث شده در این مدت انتقاداتی نسبت به تعداد کم گل‌های زده این تیم شود. چرا استقلال در کارهای تهاجمی ضعیف است؟

گاهی در همه تیم ها پیش می آید که در مقطعی مهاجمانش گل نمی‌زنند. موقعیت ساخته می شود، توپ ارسال میشود و شوت زده میشود ولی توپ وارد دروازه نمی شود. در چنین شرایطی معمولاً با ضربات ایستگاهی، پنالتی و یا مدافعان گل می زنند. همین که استقلال روند رو به جلوی خودش را حفظ کرده باعث می‌شود که مهاجمانش کم کم شانس گلزنی شان را دوباره به دست بیاورند. افت مقطعی برای مهاجمان در همه تیم ها اتفاق می‌افتد. ولی من حتم دارم و خوشبینم که خط حمله استقلال به زودی روی غلتک می افتد.

انتقاداتی هم نسبت به ژستد مطرح است و خیلی‌ها انتظار دارند این بازیکن خارجی برای استقلال گل بزند. گرچه در این مدت دو پاس گل داده است. نظر شما چیست؟

دیدم که در فضای مجازی انتقاداتی به ژستد می‌شود. من اعتقاد دارم او بازیکنان باکیفیتی است و گرچه هنوز گل نزده و دو پاس گل داده ولی من می‌گویم حتی اگر پاس گل هم ندهد در قالب تیمی خوب کار می‌کند. خوب و درست می دود، درست فضاسازی می‌کند و کیفیت فوتبالش نشان می‌دهد با خروج از شرایط روحی که دچارش شده به زودی مشکل گلزنی استقلال را یک تنه حل می کند.

از آکادمی باشگاه استقلال چه خبر؟

آکادمی باشگاه استقلال از ارکان اصلی و مهم این باشگاه به شمار می‌رود، اما متاسفانه امسال کارش را تاحدی دیر شروع کرد و خیلی از بازیکنان قبلی استقلال را از دست دادیم. اما کم‌کم شکل آکادمی به وضعیت قبل برمی گردد و دوباره به روزهای اوجش باز خواهد گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرف حق

    • ارش

      خوب شد ارش گل نزن هم زبون دراورد فهمیدیم لال نیست

    • بدون نام

      آرش جان تهمت نزن داداش. ایندفعه خدانکرده اُمیکرون میگیری خدانکرده از جات بلند نمیشیا.. میدونم سخته ده سال جام نگیری و ۵ سال پشت سر هم اقتدار عظمت آقایی و صلابت رقیبتو ببینی.. ولی آروم باش و تلاش کن. باشه؟

    • بدون نام

      برو جلو بوق بزن

    • بدون نام

      اره راست میگه پاتوسی مهدی پور صیادمنش مضاهری همین ۲تاخارجی امسال وهزاریک مورددیگرکیسه دوم میشد بعدحرف میزدید

    • اس فس

      مرغ پخته ام ..‌‌.

    • بدون نام

      دوپینگ دسته جمعی یادم رفت اونوکه بازیکن خودتون گفت راستی بلبلی هم اضافه کنید

    • مهدی

      جمع کن بابا کیسه ...

    • سعید

      اگربنابه تخلف باشه کیسه بایدبره تومحلات
      بازی کنه ...

    • بدون نام

      کسی باید نظر بده که حداقل یه گل ملی داشته باشه....

    • بدون نام

      حمله تند،اونم این آقا جناب بحرانی خخخخ

    • الکیسه والشله زرد سعودیة

      باز به این تخم.کفتر دادین؟

    • کورد

      نمیگن استقلال اول بوده رفته دوم. لنگ پنجم بوده اومده چهارم. نمیگن با سپاهان بخاطر نیم ساعت 3 امتیاز دادن بهشون. نمیگن طارمی با مدرک جعلی بازی می‌کرد

    • بدون نام

      دهنت ببندکیسه کش توهنوزجوجه هستی،سوراخ.....‌

    • پرسپولیس کبییییییر

      یه کلمه از مادر عروس

    • بدون نام

      درموردپاتوسی هم توضیح میدادی جناب کیسه کش هوچی گر

    • بدون نام

      بهترین کارشناس خاور میانه هستی هاهاها

    • بی نام

      شما که استاد جعل ودوپینگ ولابی هستید نادان کوچولو

    • ♥️پرسپولیس ارتش سرخ آسیا ⭐#S*G♥️

      باز برکه ای پیدا شد تا قورباغه هایی مثل آرش بیان وسط اَبو اَتا بخونن...وگرنه شما باید بروید به کسب کارت برسی.‌چون خود استقلال هم به شما اجاز چرت پرت گفتن نمیده‌.‌‌دوره شما تمام شد پسر..کافیه ینگاه به پیشکسوتان استقلال بزارید‌..ببین کجا هستن آیا باشگاه با این اشخاص کاری داره؟
      یا نظری میخاد؟ بعد خودتو بنداز وسط..

    • ۶۶۶۶۶۶۵۵۵۵۵۵

      این پاتوسی که فراموش نمیشود ....

    • بدون نام

      بازم این گل نزن کیسه ابراز فضل کرد

    • مرتضی

      پاتوسی یادت رفته تو یه برنامه ۹۰ عادل آبروتون برد تابلوتون کرد که غیر قانونی اوردینش

    • بدون نام

      بدبخت مارموز دوتا بازی بردید فکر کردی دیگه تمومه قهرمان شدید حالا حالاها باید بدویید تا به گرد پای پرسپولیس برسید درضمن قهرمانیهای پرسپولیس بدجور ... بعضیها رو سوزونده که با صدتا ماشین آتش نشانی هم خاموش نمیشه

    • اکبر

      آدم قحطی بود رفتین با این مصاحبه کردین

    • آفتابه و لنگ و کیسه نماد پرسپولیسه

      آرش آقای گل باور کن لنگیا خیلی پرروتر از این حرفا هستن و از رو نمیرن، ستاره جعلی قهرمانی جعلی جام جعلی اینا کلا کارشون جعل و دوز و کلک و حقه بازی و هوچیگریه

    • بدون نام

      خب اینا تافته جدا بافته می دونن خودشون رو . هر کاری دوست دارن بکنن کسی هم نگه بالای چشتون ابروعه . بد عادت شدن .

    • بدون نام

      دمت گرم آقا آرش
      حق گرفتنیس

    • بدون نام

      اقای برهانی خودتو با یه تیم بی اصالت زپرتی خسته نکن

    • بدون نام

      مرگ بر لنگ ودارو دستش

    • رضا رضایی

      اینم شروع کرد حرف مفت زدن؟

    • بدون نام

      لنگ حقیر

    • بدون نام

      لعنت بر لنگ وپیروزی

    • بدون نام

      این بدبخت هم اومد تو جمع میوه ها!!!!

    • بدون نام

      آرش جان حرف حق زدی ولی مطمئنا خیلی ها بهت توهین میکنند . مهم نیست مهم حقه

    • تامی

      دوباره این برهانی حرف زد

    • حسن

      تو خیلی کوتوله تر این حرفا هستی برو بچه غازتو بچرون عدد این حرفا نیستی کوچولو

    • فردوسی

      بله آقای برهانی مشابه همین جعل سند خیلی بود نمونش پاتوسی یا استنلی کی روش اگه اون موقع جلوشون میگرفتن الان امثال شما وراجی نمیکردین

    • بدون نام

      اولا که پرسپولیس توسط فیفا جریمه شد بدم جریمه شد دوما به تو ربطی نداره

    • سالار خان

      چرا از پاتوسی چیزی نمیگی ساقی ؟
      از همین یامگا و ژستد در چند بازی اول چیزی نمیگی ؟
      متوهم که میگن ایشون هستن

    • بدون نام

      ای عامو چی میگه . ککام نتیجه باید توزمین گرفت نه باشکایت وخاله زنک بازی

    • بدون نام

      الهی درد وبلات بخوره تو سر قلیج و بعضی پیشکوسهای حسود استقلال

    • ❤به امید دبل هت تریک ❤

      منظورش از سالهای گذشته پاتوسی بوده بنده خدای ... روش نشد مستقیم اسم ببره.

    • ...

      وقتی شعور نداشته باشی میشه همین . اخه بیچاره .ماهم میگیم قانون این نیست که سه بر صفر بشه. برا قضیه طارمی فیفا پرسپولیسو ۷۰۰ هزار دلار با دوپنجره نقل انتقالاتیشو بست محکوم کرد .الانم باید گل گهر از گرفتن بازیکن محروم بشه یا جریمه بشه نه اینکه بازیهاش سه صفر بشه چقدر نفهمید شماها .یه مشت کیسه کش

    • بدون نام

      دو کلمه از مادر عروس!!!

    • علی

      بله راست میگی اگر قانون اجرا می‌شد شما اصلا وجود خارجی نداشتید والسلام

    • هادی

      ببین کی داره در مورد سرورش نظر میده مثل اینکه یادت رفته هر فصل از نفرات فیکس لیست مازاد کیسه بودی..... خخخخخخخ

    • خودتی...

      از رقیب هم شانس نیاوردیم امثال برهانی و صادقی و فنونی زاده معلوم الحال که فقط میخان دیده بشن وگرنه اینارو چه به این حرفا اینشالاه خدا یه عقلی بهشون بده یه پولی هم بما

    • محمد 1

      سلام. آقای. برهانی. چرا. شما. همش. از. نام. پرسپپولیس. استفاده. میکنید. مگر. این. نیست. که. پرسپولیس. با. جان. ودل. کوشش زیاد. امتیاز. میگیرد. وشما. هرجا. کم. میارید. علیه. پرسپولیس. صحبت. می. کنید. این. درست. نیست..؟ سلامتی. باشد.

    • بدون نام

      اگه فوتبال ما قانون داشت که کیسه رو به جرم دوپینگ دسته جمعی باید دادگاهی میکردن قهرمانی رو هم ازتون میگرفتن ولی چه میشه کرد سوگولی وزارت ورزشین

    • کاج حقیر

      واقعا درست میگه اگه قانون اجرا میشدهیچوقت پاتوسی برای تیم کیسه بازی نمیکرد.اگه قانون اجرا میشدپنجره استقلال بخاطربلبلی بسته میشد

    • بدون نام

      جام رو آخر بازیها میدن جیگر،در جریان هستید که؟

    • بدون نام

      بیشین بابا تو دیگه

    • شاهرخ

      دروغگو حافظه ضعیفی داره اون بازیکن ک با جعل اسناد بازی کردی پاتوسی بود تو هم فقط ب ایمون فکر کن و بغض کن

    • مراد

      اخه کسی نیست به تو بگه کس کش شما پاتوسی رو غیر قانونی بازی دادین یا پرسپولیس بازی کن جعلی اورده

    • ۱

      اقای ایمیلی....با تخلفاتاتی که شما و تیم نامحبوبتون انجام دادید میشه یه سریال ۲۰۰ قسمتی ساخت اما با قلم فروشان و خود فروشان کمیته همیشه استقلالی همیشه جان سالم بدر بردید....پرسپولیس با ۱۲ کسر امتیاز و کیسه هوچی گر با ۱۴ سود امتیاز...

    • m.k

      آب رو بریز همونجات که میسوزه

    • بدون نام

      عشق است پرسپولیس کبیر که موفقیت های این پنج سال کیسه کشها رو هنوز میسوزونه و خواب و خوراک ندارند و فقط از عقده زیاد توهم زده اند ... آرش کیسه کش عقده ای پماد بزن روزی سه بار تا بهتر شه حالت خخخ

    • من

      راست میگه اگر زمان استفاده از پاتوسی قانون اجرا می شد اینطور نمی شد

    • سوسک قرمز

      احسنت. به لنگ باید پماد بدن

    • مهران

      این ادم اصلا ارزش جواب دادن نداره

    • احمداهوازی

      حرفت آقا آرش کاملابه حق است

    • بدون نام

      برو کیسه کش تخلفات شما بیشمار هست

      از جک تری دی تا قرارداد غیر قانونی و مبالغ پشت پرده و داوری و کتک کاری و .....

    • بدون نام

      کلم شد میوه

    • بدون نام

      برو بابا کی تو رو آدم حساب میکنه ، اگه تکل خدا بیامرز انصاریان نبود هیچ کس اسمتم نمی‌دونست

    • محمود

      از کی اسشونم اهل نظر شدن

    • ناصر

      خجالت بکش اقای برهانی شما در حدی نیستی که درباره پرسپولیس صحبت کنی امثال با بابا حمید هم هیچی نمی شین خیالت راحت انشاالله در آینده پستی مقامی تو استقلال بهت بدن شاید دیده بشی

    • بدون نام

      این دوزاری هم واسه ما شاخ شد...!!!
      تو بیا برو توپ تو بزن طبقه دوم استادیوم بابا...!!!

    • پوکر

      کیسه کش شما میگید پرسپولیس پنج ساله باکمک وزیر قهرمان پیاپی شده ولی اون پنج سال قبل که حمایت پرسپولیس نکردن پس کیسه کشا چه غلطی میکردین

    • پوکر

      کیسه از دوسال قبل از دولت روحانی وهفت سال قبل از سلطانی فر قهرمان نشده

    • بدون نام

      آقای برهانی نظری درمورددوپینگ دسته جمعی کیسه اونم توی دربی حذفی نداری

    • بدون نام

      لنگیا تا عقب میافتن هوچیگری میکنن...جالبه الان میگن از داور متضرر شدیم در صورتی که اصلا اینجوری نبوده و همش کارشناسا تایید میکنن نظر داور رو....تازه تو دربی سودم کردن

    • ی .م

      قهرمان شدن به این شیوه ده شاهی ارزش ندارد ؛ مرد اون که در میدان مسابقه برنده بشه ؛ باامیرخان امیرخان گفتن بیخودی چاپلوسی قلعه نوعی را نکن ؛

    • بدون نام

      تموم شد خیلی تاثیرگذار بود

    • فری

      وقتی استقلال و نساجی سه هیچ شد باز ببینم حرف از قانون میزنن یا ن

    • سید میوله ای

      این هنوز زندس

    • مجتبی

      بعد از سالها فهمیدیم شلغم هم جز میوه ها محسوب میشه

    • بدون نام

      برو بابا تو سر تا پات اشکاله .کیسه کش بیخاصیت تو کی هستی که بخوای نظر بدی

    • بدون نام

      بازم این حرف زد و... و.... و..... سوزش 7سال سوزش تا....... امسال هم 2بازیکن شما...... و..... بازیکن خارجی چند بازی بدون ضمانت
      بانکی بوده موقعی که دیگران متوجه شدند که.........

    • سوشا سوراخ آسیا

      اگر بنا به اجرای عدالت بود به خاطر مصرف جک تری دی و چهار جعلی باید در باشگاهتون رو تخته می کردند. به خاطر پاتوسی محروم می شدید. همین الان هم ژستد و یامگا جعلی بازی می کنند. قرارداد نکونامتون هم جعلی بود یادت نره. فرهاد مجیدی هم جریان خداحافظیش رو خواجه حافظ هم می دونه. ضمنا به خاطر طارمی تاوان دادیم فضولیش به تو نیومده.

    • بدون نام

      توروسننه

    • بدون نام

      کی از تو نظر خواست اقای برهرانی

    • بدون نام

      خاک تو فوتبالی که برهانی پیشکسوتشه باید درشو گل گرفت .به اشخاصی مثل مرحوم صادقی و برهانی بها داده شود بهتر از این نمیشه.یکی نیست به نفهمش بگه طارمی در فیف پروندش بررسی شده نمیدونی حرف نزن لال بمان،بعدش تخلفات جک تری دی و پاتوسی همین فصل بازیکنان خارجی تون که از یاد نرفته

    • خوزستان پرسپولیسه

      برو به تاریخ تیمت مراجعه کن ببین فرهاد جونت از امارات متحده چطورآمد پاتوسی یادت نره و...تازه همین دو خارجی '.فقط این بگو کجای دنیا مجوز موقت به بازیکن میدن

    • بدون نام

      بلی شما راست میگین اگر قانون درست اجرا میشد اون زمان که دوپینگ کردین وبازیکنا خودشون اعتراف کردن شما باید تو دسته سه دست وپامیزدین الان زبونت دراز نمی شد

    • ارش

      از کی تا حالا کدو هم شده جزوه میوه های لاکچری

    • بدون نام

      آرش خان تو که با پرسپولیس قرارداد داخلی امضاء کردی و بعد بخاطر پول بیشتر به استقلال رفتی لطفاً هیس

    • قرمز

      چی میگی تو

    • بدون نام

      مشدی،هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه،پنج سال قهرمانی خیلی بهتون زوراورده.

    • بدون نام

      اگر لنگیا امروز به حق محاکمه شوند تمام جامهای اسنپی لنگیا باید ازشون پس گرفته شود و این تیم فاسد برای همیشه از صحنه ورزش کشور حذف شوند تا بقیه تیمها در یه فضای سالم با هم رقابت داشته باشند

    • بدون نام

      سلطانی‌فر چرا محاکمه نمیشود !!!

    • بدون نام

      درود بر ارش آقای گل

    • بدون نام

      آرش جان،مکتب لنگ یعنی دروغ و کذب و حیله.

    • بدون نام

      امسال مسئولین مربوطه هرطوری شده میخوان شیشتقلال روگهرمان کنن

    • ک خ پ ت

      لنگیا خودشون خدای جعل و تبانی هستن بعد از عدالت میگن خیلییییی حرفه

    • بدون نام

      جوجه فکلی اگه راست میگی یه نمونه از این دست تخلف از سرورت رو مثال بزن
      اگه چیزی در چنته داشتی با هوچیگری که ذاتتون هست الان توی بوق و کرنا کرده بودی . چرا حرف بیخود میزنی سرورتون پنج سال آقایی کرد چون کسی در حدش نبود . باز ، باز سه امتیاز جلوئید دست و پاتونو گم کردید. شرف چیز خوبیه که آدم داشته باشه

    • بدون نام

      کیسه کش،خبری ازت نبود؟!

    • نوذر فخری

      داره میسوز از حسادت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج