۱۱۷۸۸۱۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قلعه نویی: برای ما جام‌حذفی مهم‌تر از لیگ است

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر می‌گوید که آن‌ها به هیچ وجه شهرداری آستارا را دستکم نمی‌گیرند و با جدیت بیشتری نسبت به لیگ برتر به مصاف این تیم می‌روند.

ورزش سه: امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر می‌گوید که آن‌ها به هیچ وجه شهرداری آستارا را دستکم نمی‌گیرند و با جدیت بیشتری نسبت به لیگ برتر به مصاف این تیم می‌روند.

در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، تیم های گل گهر و شهرداری آستارا در سیرجان به مصاف هم می روند. امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر در نشست خبری پیش از این بازی گفت: به فرشاد پیوس (سرمربی شهرداری آستارا) خوش آمد می گویم. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران، بچه محل خوب و هم باشگاهی خوب من در باشگاه های راه آهن و شاهین است. او یکی از مربیان خوب است که به نظر من در مربیگری به حقش نرسید و می تواند جایگاه بالاتری داشته باشد.

وی ادامه داد: یقینا بازی حذفی از لیگ هم برای ما مهم تر است چون همانطور که نامش روی خودش است، این یک رقابت حذفی است. ما با همان نگاهی که در بازی های قبل به میدان رفتیم، این بازی را به مراتب محکم تر پیگیری می کنیم. تیم شهرداری آستارا را هم تیم بسیاری خوبی در لیگ یک است.

سرمربی گل گهر درباره حریف فردای خود اضافه کرد: من دو، سه بازی آنها را دیدم. تیم بسیار خوب و دونده ای هستند. حالا با توجه به اینکه یک سری مسائل برای ما به وجود آمده، خدا را شکر تا جایی که توانستیم روی تیم از نظر روحی روانی کار کردیم تا آماده این بازی بشود.

وی با تعریف و تمجید از عملکرد شاگردانش در بازی قبل برابر فولاد اظهار داشت: بابت بازی قبلی به بچه ها تبریک می گویم. ما بارها و بارها این بازی را دیدیم و من لذت بردم. هر چقدر که از این بچه ها تشکر کنم، کم است.

قلعه نویی در پایان گفت: امیدوارم فردا بازی خوبی شود و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. برای ما بازی جام حذفی مهم تر از لیگ است چون با ۵ بازی می توانیم یک قهرمانی به دست بیاوریم. امیدواریم که این مهم امسال برای ما اتفاق بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج