۱۱۷۸۸۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تنها راه شکست رای جنجالی علیه گل‌گهر سیرجان

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: این پرونده پیچیدگی خاص خود را دارد؛ تنها راه باشگاه گل‌گهر برای شکستن رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در شورای استیناف، ارائه ادله کافی و متقاعدکننده است.

ایرنا: عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: این پرونده پیچیدگی خاص خود را دارد؛ تنها راه باشگاه گل‌گهر برای شکستن رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در شورای استیناف، ارائه ادله کافی و متقاعدکننده است.

«مهدی دادرس» روز شنبه با اشاره به رای صادره از سوی کمیته انضباطی مبنی بر بازنده شدن تیم گل‌گهر در ۳ بازی مقابل تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان اظهار داشت: رای مذکور از سوی ۷ حقوقدان و قاضی و پس از بررسی تمام مستندات و مدارک ارائه شده از سوی طرفین درگیر در پرونده، صادر و در صدور حکم دقت کافی لحاظ شده است.

وی افزود: به حکم صادر شده کاری ندارم اما آن چیزی که مشخص است و بنده به آن ایمان دارم، این است که از تمامی مراجع ذی‌ربط و آنهایی که در این پرونده ذی‌نفع بودند تحقیقات کامل و جامعی به عمل آمد و افراد عالم و آگاهی حاضر در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، پس از بررسی‌های فراوان رای را صادر کردند.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اضافه کرد: پس از اعتراض باشگاه گل‌گهر و رسیدن آن به کمیته استیناف، ورود ما صورت خواهد گرفت و وظیفه داریم این پرونده جنجالی و البته پیچیده را از جهات گوناگون مورد بررسی قرار داده و در مورد آن قضاوت کنیم.

دادرس تصریح کرد: به طور حتم تا پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان به دست ما نرسد نمی‌توانیم اظهار نظری در این باره داشته باشیم. باید از زوایای مختلف آن را رسیدگی کرده و بعد حکم نهایی را صادر کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سوی شورای استیناف باطل شود؟ اعلام کرد: باید ادله این باشگاه آنقدر کافی و قوی باشد که ما را مجاب کند رای کمیته انضباطی را برگردانیم. این پرونده پیچیدگی خاص خودش را دارد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال افزود: پیش‌داوری و اظهار نظر درباره این پرونده زود است. هر رایی که صادر می‌شود به سود عده‌ای است و به ضرر عده‌ای دیگر؛ وظیفه ما این است اجازه ندهیم حقی از کسی ضایع شود. قضاوت را باید به افراد دانا و قاضی و مشرف به علم حقوق سپرد.

دادرس درباره اعتراض گل‌گهری‌ها مبنی بر اینکه چرا در ماجرای «آیاندا پاتوسی»، نتایج باشگاه استقلال تغییر نکرد نیز اظهار داشت: ما مسوول گذشته نیستیم زیرا در آن زمان در کمیته استیناف حضور نداشته و اطلاعات کافی نداریم.

وی ادامه داد: برای ما فرقی نمی‌کند چه باشگاهی از رای صادر شده سود برده و چه باشگاهی ضرر می‌کند. در کمیته استیناف چهار قاضی عالیرتبه و صاحب منصب حضور داشته که همواره بر اساس عدالت رفتار می‌کنند و مطمئن باشید قانون اجرا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج