adexo3
۱۱۷۸۹۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونالدو: کار داریم، حالا وقت جشن گرفتن نیست

رونالدو، فوق ستاره سابق فوتبال برزیل برنامه‌های زیادی برای پیشرفت باشگاه کروزیرو در سر دارد.

ورزش سه: رونالدو از آن دسته ستاره های دنیای فوتبال بود که به جای ورود به عرصه مربیگری، راه مدیریت را در پیش گرفته و در سال های اخیر مالکیت رئال وایادولید در فوتبال اسپانیا را بر عهده داشته است. اما حالا به نظر می رسد رونالدو مالکان فعلی لیورپول و گروه آمریکایی FSG را برای خرید کروزیرو شکست داده و مالکیت این باشگاه قدیمی و پرافتخار برزیلی را از آن خود کرده است. رونالدو بعد از توافق نهایی در خصوص باشگاه کروزیرو مدعی شد حالا زمان جشن گرفتن نیست و گروه جدید تلاش می کند مقدمات بازگشت این باشگاه به روزهای اوج را فراهم کند.

رونالدو گفت: "بسیار خوشحالم که این قرارداد را نهایی کردم. من برنامه های زیادی برای بهبود شرایط کروزیرو دارم و می خواهم این باشگاه را دوباره به جایگاهی که لیاقت آن را دارد بازگردانم. ما برنامه های زیادی در پیش داریم و از هواداران می خواهم که دوباره از باشگاه حمایت کرده و برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند، زیرا ما به قدرت و اتحاد فراوانی برای کسب موفقیت نیاز داریم.

ما کار و جاه طلبی های زیادی در ذهن داریم تا دوباره کروزیرو را تبدیل به باشگاهی بزرگ و مدعی کنیم. حالا فرصت زیادی برای جشن گرفتن نداریم، اما ما بلندپرواز بوده و برنامه های زیادی برای پیشرفت در سر داریم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج