اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۹۵۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلسه مهم درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها

رئیس فدراسیون فوتبال نشست مهمی با معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش داشت و در خصوص بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها صحبت شد.

ورزش سه: شهاب الدین عزیزی خادم به همراه غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون، انسیه خزعلی و کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان در جلسه‌ای درباره فوتبال بانوان و موفقیت های اخیر تیم ملی فوتبال بانوان و همچنین موضوع مهم ورود بانوان و خانواده ها به ورزشگاه‌ها به تبادل نظر پرداختند.

در این نشست، گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون فوتبال در حوزه بانوان ارائه و مقرر شد جلسات دیگری در آینده نزدیک با حضور مدیران و کارشناسان معاونت ریاست جمهور در امور بانوان و خانواده، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در این خصوص برگزار شود.

انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده موفقیت تیم ملی بانوان را تبریک گفته و اعلام کرد معاونت بانوان و خانواده ریاست جمهوری آماده هرگونه حمایت، پشتیبانی و همکاری در خصوص امور مربوط به ورزش فوتبال بانوان و توسعه آن هستند.

جلسه مهم درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها

پیش‌تر جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در جلساتی که با عزیزی خادم داشت تاکید بسیاری در بحث ورود بانوان برای تماشای مسابقات فوتبال داشت و باید دید در نهایت چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ می‌شود.

تیم ملی ایران در بهمن ماه مسابقه حساسی با عراق دارد ‌که می‌تواند به صعود ایران به جام جهانی قطر ختم شود و از همین رو بحث حضور تماشاگران در آن بازی اهمیت ویژه‌ای دارد و فدراسیون باید زودتر در این خصوص به جمع‌بندی برسد. در صورت برگزاری مسابقه در حضور تماشاگران، حضور بانوان هم یکی از الزامات این بازی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج