۱۱۷۹۹۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بایرن در آستانه یک تمدید قرارداد غیر منتظره

در حالی که گفته می‌شد که هیچ امیدی برای تمدید قرارداد کینگزلی کومان با بایرن مونیخ وجود ندارد، بیلد و برخی دیگر از رسانه‌های آلمانی ادعای متفاوتی را مطرح کرده اند.

ورزش سه: در حالی که گفته می‌شد که هیچ امیدی برای تمدید قرارداد کینگزلی کومان با بایرن مونیخ وجود ندارد، بیلد و برخی دیگر از رسانه های آلمانی ادعای متفاوتی را مطرح کرده اند.

کینگزلی کومان تا تابستان ۲۰۲۳ با بایرن مونیخ قرارداد دارد و گزارش‌ها در ماه‌های اخیر حکایت از آن داشته که مذاکرات بین ستاره فرانسوی و باواریایی‌ها برای تمدید قرارداد به بن بست خورده است. در واقع گفته شد که کومان خواهان دریافت حقوقی شده که بایرن با پرداخت آن اصلا موافق نیست و همین موضوع وینگر فرانسوی را در آستانه ترک مونیخ قرار داده است.

از طرفی گفته شد که در صورت توقف کامل مذاکرات، بایرن‌مونیخ ترجیح می دهد کومان را در تابستان پیش رو به فروش برساند تا از جدایی رایگان او در سال ۲۰۲۳ جلوگیری کند. این در حالی است که طی روزهای اخیر برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که باواریایی ها برای جایگزینی کومان تلاش خود را آغاز کرده و با ستاره فرانسوی بارسا یعنی عثمان دمبله مذاکراتی داشته‌اند.

با این حال کینگزلی کومان بازیکن مورد علاقه سرمربی بایرن یعنی یولیان ناگلزمان محسوب می‌شود و اخیرا گفته شد که این باشگاه قصد دارد آخرین تلاش خود را هم برای تمدید قرارداد او انجام دهد. در همین راستا برخی رسانه‌های دیگر آلمانی گزارش جدیدی را درباره وضعیت مذاکرات بین کومان و بایرن مونیخ منتشر کرده‌ و مدعی شده اند که ستاره فرانسوی حالا نزدیک به تمدید قرارداد با باواریایی ها است. بر اساس گزارش‌ها توافق بین کینگزلی کومان و بایرن انجام شده و احتمالاً چند ماه بعد از آغاز سال جدید میلادی، او قرارداد جدیدی با این تیم به امضا خواهد رساند.

این ادعا در حالی مطرح شده که طی هفته ها و ماه های اخیر بارها گفته شد که مذاکرات بین کینگزلی کومان و بایرن مونیخ به بن بست خورده و این بازیکن از باشگاه آلمانی جدا خواهد شد اما حالا به نظر می رسد که شرایط به گونه دیگری رقم خورده و ستاره فرانسوی در آلیانز ماندگار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج