۱۱۸۰۶۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمجید فرگوسنی قربانی از دستیارانش

سرمربی تیم رایکا بابل به سبک سرمربی اسبق منچستریونایتد، پیروزی امروز را به دستیاران خود تقدیم کرد.

ورزش سه: سرمربی تیم رایکا بابل به سبک سرمربی اسبق منچستریونایتد، پیروزی امروز را به دستیاران خود تقدیم کرد.

تیم رایکا بابل امروز موفق شد در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک از سد شهرداری آستارا گذشته و طلسم نبردن های خود را بشکند. شاگردان پیروز قربانی با این برد ۱۴ امتیازی شده و به رده یازدهم جدول رده بندی صعود کردند.

قربانی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص این برد گفت: بچه های ما امروز زحمت زیادی در زمین کشیدند و لیاقت این برد را داشتیم. البته می توانستیم بازی را با نتیجه خیلی بهتری ببریم ولی همین که توانستیم سه امتیاز را بگیریم خدا را شکر می کنیم.

با توجه به فاصله کم تیم ها در جدول این فصل، رایکا می تواند با چند نتیجه خوب دیگر به جمع مدعیان هم وارد شود. سرمربی بابلی ها در واکنش به این موضوع گفت: یک کاری را از اول فصل شروع کردم و آن را ادامه می دهم. من در حال انجام فرایند تیم سازی هستم و دوست دارم که تیمم فوتبال بازی کند. بچه های تیم هم اکثرشان جوان هستند و نیاز به زمان دارند تا به تدریج خودشان را نشان دهند. انشالله این اتفاق می افتد و روند تیم در آینده بهتر خواهد شد.

پیروز قربانی با اشاره به اینکه از فشردگی بازی های لیگ یک کاسته شده و این برای تیم ها خوب است تاکید کرد: برنامه ریزی بازی های لیگ خوب بود اما کمی فشردگی بازی ها بالا بود که در حال درست شده است. روی هم رفته برنامه ریزی ها و نظارت خوب بوده و از آقای محمودزاده و همکارانش که زحمت می کشند، تشکر می کنم.

او که هفته گذشته به شدت از داوری بازی با ذوب آهن در جام حذفی انتقاد کرده بود در رابطه با داوری بازی امروز با شهرداری آستارا گفت: به نظرم باید یک مقدار از داوران باتجربه تر در بازی ها استفاده کنند. داوری در این بازی هم چند مورد داشت. باتوجه به اینکه تیم ما فوتبال بازی می کند، داوران کم تجربه با سوت های بی دلیل خود، بازی را از جریان می اندازند. امیدوارم که در بازی های بعدی داوران باتجربه تری برای بازی ها انتخاب کنند که چنین مشکلاتی را شاهد نباشیم.

سرمربی رایکا در مورد بازی حساس هفته آینده با مس کرمان که در مکان سوم جدول رده بندی حضور دارد گفت: در مورد بازی مس کرمان یک تیم خوب و قابل احترام است. امیدوارم که بچه های جوان ما بتوانند پتانسیل خودشان را به بهترین شکل مقابل این تیم نشان دهند.

قربانی صحبت های خود را با این جمله به پایان رساند: آقای فرگوسن می گویند کسانی که در باخت پشت ما نبودند در برد حق ندارند کنار ما باشند.

وقتی از او در مورد منظورش از جمله بالا پرسیدیم گفت: حرف صاحب دارد و وقتی آن را بزنی خودش می فهمد. این برد را به کادر فنی تقدیم می کنم که بدون هیچ گونه چشم داشتی، خالصانه در این سه ماه کار کردند و به خاطر من هیچ حرفی نزدند. این برد را تقدیم آنها و خانواده هایشان می کنم و مطمئن باشند که کنار آنها به حق و حقشان می رسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج