adexo3
۱۱۸۰۷۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مادر رونالدو و نوه‌هایش مقابل اولدترافورد

آخرین روز‌های سال ۲۰۲۱ میلادی را سپری می‌کنیم و بدین ترتیب آماده ورود به سال ۲۰۲۲ می‌شویم و بازیکنان و ستاره‌های مختلف دنیای فوتبال در این روز‌ها و شب‌ها مراسم مخصوص خود را برای جشن سال نوی میلادی برگزار کرده اند.

فوتبالی: آخرین روز های سال ۲۰۲۱ میلادی را سپری می کنیم و بدین ترتیب آماده ورود به سال ۲۰۲۲ می شویم و بازیکنان و ستاره های مختلف دنیای فوتبال در این روز ها و شب ها مراسم مخصوص خود را برای جشن سال نوی میلادی برگزار کرده اند.

مادر کریستیانو رونالدو به همراه دو تا از نوه هایش یعنی کریستیانو رونالدو جونیور که پسر بزرگ رونالدو است و یکی از نوه های دختری اش به مقابل ورزشگاه اولدترافورد رفته است و تصویری از آن را منتشر کرده است و در پیامی سال نوی میلادی و کریسمس را تبریک گفته است. در این تصویر که مقابل ورزشگاه اولدترافورد در شهر منچستر است می بینیم که پوستر کریستیانو رونالدو روی دیوار بیرونی ورزشگاه دیده می شود چرا که رونالدو یکی از اسطوره های این باشگاه است و مادر رونالدو هم به همراه نوه هایش به شکلی ایستاده اند که در واقع در قابی که از ورزشگاه اولدترافورد می گیرند، این پوستر رونالدو هم مشخص باشد.

رونالدو در تابستان گذشته به منچستر یونایتد آمد و دوباره محبوبیتی ویژه میان هواداران شیاطین سرخ به دست آورد. باید دید که تا پایان فصل منچستر یونایتد در نهایت چه جام هایی را به دست خواهد آورد.

مادر رونالدو و نوه‌هایش مقابل اولدترافورد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج