۱۱۸۰۹۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اسکوچیچ: رویایم حضور در فوتبال اسپانیاست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی صحبت از فوتبال باشگاهی به میدان می‌آید، حضور در اسپانیا رویای من خواهد بود.

خبرگزاری میزان: دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با سایت «sportske» صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*برای اطمینان از صعود به جام جهانی، از چهار بازی پیش رو نیاز به یک پیروزی داریم. امارات باید هر چهار بازی را پیروز شود و ما باید هر چهار بازی را واگذار کنیم. نمی دانم چقدر واقع بینانه است.

*من باید حرفه‌ای باشم و اجازه بازی راحت به حریفان ندهم. در ۲۷ ژانویه با عراق و سپس با امارات بازی می‌کنیم. هر دو بازی در خانه است. هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم.

*من ذهنیت آن‌ها را خیلی دوست دارم. آن‌ها به مانند یک ملت هستند و بسیار اتحاد دارند و می‌توانند به جلو برود. آن‌ها کاراکتری بزرگ دارند و بازیکنانشان اهل استراحت نیستند. همه ۱۸ بازیکن تیم ملی حرفه‌ای عمل و با هم رقابت می‌کنند.

*هدف ما این است از گروهمان در جام جهانی صعود کنیم. ایران تاکنون نتوانسته این کار را انجام دهد و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم یک موفقیت بزرگ خواهد بود. کیفیت آن را هم داریم و در مسابقات قبلی جام جهانی ایران نشان داده که می‌تواند به چیز‌های بزرگ دست یابد.

*ایران در روسیه مقابل پرتغال به تساوی یک بر یک رسید و مقابل اسپانیا تن به شکست یک بر صفر داد. آن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل مسی در دقیقه ۹۰، با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. ایران می‌تواند با هر تیمی رقابت کند، زیرا با تجربه شده است.

*بازی مقابل کرواسی در جام جهانی؟ بله، اما کارم سخت خواهد بود. قلبم قطعا به ۲ تکه تقسیم خواهد شد. هدایت تیمی که ۸۰ میلیون ایرانی پشت سرش ایستاده‌اند و تقابل با تیم ملی کشورم برایم بازی خاطره‌انگیزی خواهد شد. نمی‌دانم اتفاقا چگونه باید با آن رقابت کنم. ورزشگاه پر خواهد شد از طرفداران ایرانی و کرواسی و به نظرم یک بازی دیوانه‌وار خواهد شد. ایران در قطر احساس خانه می‌کند و شاید به مانند کرانچار در سال ۲۰۰۶ در بازی کرواسی مقابل برزیل گریه هم بکنم.

*شکست کرواسی؟ نمی‌گویم ایران کرواسی را شکست می‌دهد، می‌گویم این تیم توانایی رقابت با هر تیمی را دارد. من وارد پیش‌بینی‌ها نمی‌شوم. کرواسی مدعی پیروزی است، اما ایران هیچ‌وقت دست از تلاش برنمی‌دارد.

*کاملاً به ایران متعهد هستم. تحقیقات و پرس و جوهایی شده است اما در حال حاضر من یک کار دارم. بعد از آن جام جهانی برای من مهمتر از پول و هر چیز دیگری است.

*رویای من اسپانیاست؛ جایی که در تیم‌های لاس‌پالماس و کامپوستلا بازی کرده‌ام. اسپانیا از نظر من کشور ایده‌آلی است. وقتی صحبت از فوتبال باشگاهی به میدان می‌آید، حضور در اسپانیا رویای من خواهد بود.

*احتمال مربیگری در کرواسی و دیناموزاگرب؟ من همیشه جاه طلب بوده‌ام و شغلم را دوست دارم. واقعیت این است که من این فرصت را پیدا کردم که به چیز‌های بزرگ فکر کنم همانطور که مربیگری در ایران هم شغل بزرگ و مهمی است. به دینامو هم فکر نمی‌کنم. من در رایکا مربیگری کرده‌ام و مدتی است که قصد ندارم به عنوان مربی به کشورم بازگردم.

*دراگان اسکوچیچ در تیم ملی کشورمان عملکردی عالی از خود به جا گذاشته و توانسته از ۱۳ بازی به ۱۲ برد و یک تساوی دست یابد. تیم ملی کشورمان در صورت یک برد دیگر به صورت مستقیم راهی جام جهانی خواهد شد و در کنار زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی به دومین مربی کروات حاضر در قطر بدل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج