۱۱۸۱۰۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاتنهام با دستپخت ایتالیایی از سد پالاس گذشت

تاتنهام با ارائه نمایشی برتر در طول ۹۰ دقیقه موفق شد با سه گل کریستال پالاس را مغلوب کند.

ورزش سه: تاتنهام که با استخدام آنتونیو کونته متحول شده و در پنج بازی اول خود در لیگ برتر با این سرمربی ۱۱ امتیاز کسب کرده بود، امروز نیز با سه گل پالاس را شکست داده و به روند درخشان خود استمرار بخشید.

تاتنهام بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با حرکت سون هیونگ مین می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه او بعد از عکس العمل خوب باتلند با اختلاف کمی از کنار دروازه پالاس به بیرون رفت.

اما در اواسط نیمه اول تاتنهام به گل اول دست یافت. توپ ربایی و ضدحمله سریع تاتنهام باعث شد لوکاس مورا با ارسالی دقیق از سمت راست هری کین را صاحب موقعیت گلزنی کند و این ستاره انگلیسی با ضربه ای دقیق کار را تمام کرد.

اما در دقیقه ۳۴ تاتنهام به گل دوم هم دست یافت. این بار ارسال دقیق امرسون رویال باز هم از سمت راست با ضربه سر لوکاس مورا همراه شد و ستاره برزیلی اسپرز زننده گل دوم لقب گرفت. در دقیقه ۳۷ ویلفرد زاها از پالاس از زمین اخراج شد تا کار حریف برای بازگشت دشوارتر شود. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و تاتنهام با تکیه بر همین دو گل برتری راهی رختکن شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی پاس سون هیونگ مین بود که هری کین در زاویه ای دشوار صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او از بالای دروازه پالاس به بیرون رفت. اما در دقیقه ۷۴ تاتنهام به گل سوم هم دست یافت. ارسال لوکاس مورا از سمت راست با ضربه سر سون همراه شد و او نیز نام خود را در فهرست گلزنان این دیدار ثبت کرد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و تاتنهام با همان سه گل پالاس را مغلوب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج