۱۱۸۱۰۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گواردیولا: بازی خطرناکی بود، صبورتر بودیم و بردیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که تیمش سه امتیاز مهم کسب کرده است.

ورزش سه: منچسترسیتی در هفته های اخیر نشان داده که از آمادگی فوق العاده و خیره کننده‌ای برخوردار است. شاگردان پپ گواردیولا امشب در یک بازی فوق العاده جذاب و تماشایی با نتیجه ۶-۳ بر لسترسیتی غلبه کردند تا علاوه بر تثبیت جایگاه خود در صدر جدول، موقتاً فاصله را با لیورپول رده دومی نیز به شش امتیاز افزایش داده باشند.

پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: " این مسابقه گل های زیادی داشت و برای هواداران یک بازی جذاب محسوب می شد. ما به این برد برای ادامه روند خوب خود احتیاج داشتیم. حالا سه روز باید استراحت کنیم و به سراغ بازی بعدی برویم.

بازی خطرناکی بود. ما در نیمه اول حتی وقتی ۴-۰ بودیم هم کنترل کار را در اختیار نداشتیم. هر بار که حریف توپ را می گرفت و به یک سوم دفاعی ما می‌رسید موقعیت ایجاد می‌کرد. ما در نیمه دوم با تجربه تر عمل کردیم. از طرفی لستر هم شکل بازی خود را تغییر داد. آنها دیگر به دنبال پرس کردن نبودند و در عمق نشستند و منتظر ماندند. فوتبال اینگونه است؛ کاملاً غیرقابل پیش بینی و به همین دلیل است که زیباست."

گواردیولا در ادامه گفت: "لستر یک مربی استثنایی دارد. با این حال اتفاقاتی هم در بازی رخ داد. آیمریک لاپورت لیز خورد و روبن دیاز نمی خواست کارت زرد دریافت کند و از بازی بعدی محروم شود. بعد از ۴-۱ و ۴-۲ ذهنیت بازیکنان تغییر کرد. بعد بازی ۴-۳ شد و حتی نزدیک بود که به تساوی کشیده شود. ما صبورتر بودیم و آنها دو موقعیت دیگر داشتند و ما هم موقعیت‌ها و ضربات ایستگاهی داشتیم که بازی را بردیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج