۱۱۸۱۹۵۵
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

پنجعلی: پرسپولیس دوباره تیم شد

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: شاید امروز متوجه ارزش سه امتیاز بازی با سپاهان نشویم، ولی خیلی زود متوجه حساسیت این برد مقابل تیم قابل احترام اصفهانی خواهیم شد.

خبرورزشی: کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: شاید امروز متوجه ارزش سه امتیاز بازی با سپاهان نشویم ولی خیلی زود متوجه حساسیت این برد مقابل تیم قابل احترام اصفهانی خواهیم شد.

پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان اصفهان با تک گل کمال کامیابی‌نیا سه امتیاز حساس دیدار هفته دوازدهم مقابل یکی از رقبای جدی‌اش برای کسب عنوان قهرمانی را برنده زمین را ترک کرد. با محمد پنجعلی در خصوص این دیدار گفت‌وگو کردیم.

سه امتیاز بازی پرسپولیس و سپاهان چقدر برای گل محمدی و شاگردانش اهمیت داشت؟این برد خیلی اهمیت داشت. چون هر دو تیم جزو رقبای اصلی برای کسب عنوان قهرمانی هستند، به همین خاطر این برد ۶ امتیازی بود و سپاهان با این باخت سه امتیاز از پرسپولیس عقب افتاد. پرسپولیس خیلی با احتیاط و هوشمندانه بازی کرد. به ویژه بعد از گل، بازیکنان اصلاً ریسک نمی‌کردند و مشخصاً می‌خواستند هر طور شده سه امتیاز را بگیرند.

شرایط خط دفاعی پرسپولیس را چطور ارزیابی کردید؟

در کل تیم ما تیم شده است و هرچه می‌گذرد بازیکنان با هم هماهنگ‌تر می‌شوند. ما در ابتدای فصل خیلی تغییرات داشتیم ولی کم‌کم بازیکنان یکدیگر را شناخته اند و به خوبی در نقاط مختلف زمین یکدیگر را پیدا می‌کنند.

انتظار گلزنی یک هافبک در این بازی را داشتید؟

در چنین مسابقاتی هر بازیکنی می‌تواند، باید گل بزند. کمال هم درون شش قدم وقتی دروازه‌بان به سمتش می‌آمد توپ را با سر به زاویه مخالف زد. این یعنی که ضربه سرش هدف داشت. گل به موقعی بود و در ادامه تجربه بازیکنان پرسپولیس باعث شد به خوبی از آن مراقبت کنند.

سپاهان را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم سپاهان تیم خیلی خوب و قابل احترامی‌است. آنها در فاز حمله فوق العاده سریع و خوب هستند. به هر حال این سه امتیاز برای آنها هم اهمیت داشت که البته خوشبختانه پرسپولیس آن را گرفت. مطمئنم با توجه به شرایط امروز، شاید کسی خیلی به حساسیت این سه امتیاز توجه نکند ولی خیلی زود ارزش‌های این سه امتیاز برای پرسپولیس و هوادارانش مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماکه ندیدیم؟

      پاسخ ها

      • مهدی خان

        چون چشم بسیرت نداری

    • بدون نام

      شاید خواب بابا مسعود رو دیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج